Ésszerű használat mellett elpusztíthatatlan
150x12 hátsó tengely
A váz nagyon merev, semmi hajlás, vagy tekeredés.
Állítható geo.
A monoblokk az égben, ezt odaverni... nah ahhoz tehetség kell...
A neten 1 kép kering, ahol egy demo9 fejcsövét sikerült eltörnie a srácnak, de az az agyatlanság netovábbja volt.
Ahogy előttem is írták, a taghoz igencsak körbe van építve, így a hozzáférés macerás. Emiatt szívás a tagot beállítani.
A geo állításakor figyelni kell arra, hogy a tag hogy van beszerelve a vázba (forgatni kell.. alsó állásban felfelé az olajtartállyal, felső állásban pedig lefelé)
Gyűjti a port és a sarat, takarítani kívülről lehetetlen, szét kell hozzá szedni.
A vázon reszelgetni kell, ha integrált hajtással akarod szerelni.
Ha a hátsó tengellyel történik valami, egy gyári új darab beszerzése lehetetlen.
73mm-es középcsapágyház 55mm-es láncvonallal...
Még nincs vele túl sok tapasztalatom, mert még csak nem túl rég állt össze a masina.
A váz erősen kilóg a sorból, mivel a mostani vázakhoz képest nagyobb és magasabb. Ez egyrészt a váz méretéből adódik, másrészt a meredekebb fejcsőszögből. Ez utóbbi sokaknak szúrja a szemét, nekem pont ez tetszik benne.
Viszonylag sok probléma adódik abból, hogy a váz nem egy mai vívmány. Ez alatt értem, hogy itt-ott kisebb módosításokat kell eszközölni rajta ahhoz, hogy lehessen használni modernebb alkatrészekkel együtt (pl hollowtech II középcsapágy) És a hajtókar méreténél is lesznek gondok, mivel az 55mm-es láncvonalat kihozni nem olyan egyszerű.
DH, Freeride, gyakorlatilag bármi...