Marzocchi 66 VF2 első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2008.07.)
  • Listaár: 170.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




molnarm avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Oly finom mozgás, hogy a kezem kb. párnán érzem és ha nem ülök rajta csak tolom akkor is kimozogja a kis gyökereket. Nagyon állat ez a villa, nagyon szépen kidolgozott a külseje is. Nagyon erõs darab, és nem kotyogósodik ki, mint pl. a Domainem. Tart mint az állat. Nehéznek se mondanám, volt már nehezebb villám (RST Storm). Én most levegõ nélkül használom, mert elég könnyū vagyok, de így sem lehet felkoppantani, mert az utolsó 0,5-1 cm-en megáll szépen. Elég igénytelen. Nem kell az olajat törölgetni a becsúszóról meg ilyenek.. évente egy olajcsere azt kész. Jó állítási lehetõségek. Erõs festés, ha egy kicsit is vigyázol rá akkor nem is karcolódik.
Hátrány
Ha nagyon akarunk hátrányt is akkor maximum annyi hozható fel, hogy a becsúszó alapozása zöld ezért csúnya LENNE ha lekopna, de remélem nem fog. Nekem csak 5w olaj van benne, úgyhogy a leglassabb visszaút csillapítás is gyors, de bírható..
Tapasztalat
Lassan 10 éve hogy piacra került ez a Marzo és még mindig kiemelkedõ a teljesítménye, aligha akad vetélytársa.
Erre ajánlom
mindeen. de amúgy én merev vázban használom freeridera!
Ennyiért vettem
66 :)
Csatolt képek
Marzocchi 66 VF2  2006 első teleszkóp
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 66 VF2 termékkel kapcsolatban: