Rock Shox SID Team első teleszkóp

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 160.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

zordkorn avatar
24 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Szerettem, előző teleszkóp volt a bike-on

Nagyon könnyű

Jól beállítható

Szép esztétika

Hátrány

Nem túl jól bírja az igénybevételt

Drága szerviz

Hamar lötyögős lesz

Persze nem mindegy ki mire használja

Talán csak én kaptam ki a széria gyenge láncszemét

Erre ajánlom

CC XC 

4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

veszigeri avatar
34 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Először is le kell szögezni már az elején, hogy ez egy 2007-es típusról van szó, tehát a pozítívumok és negatívumok kizárólag erre az évjáratra vonatkoznak. Ez azért különösen fontos, mert az újak már csak a nevükben hasonlítanak erre.
  • A mozgása levegős teló révén vajpuha, és nagyon nagyon perízen saját tömeghez állítható.
  • Hidegben némileg lelassul a Rock Shox SID Team mozgása, de ez nem túl zavaró
  • A gyári szimeringekről nincs információm, mert én is már úgy vettem, hogy cseréltette benne az előúző tulaj
  • Dual Air-es azaz 2 légkamrával rendelkezik, és ennek köszönhetően lőhető be annyira pontosan a teló a rider tömegéhez.
  • Azt mondják, az ilyen "csúcs" villákat 1000Km-enként érdemes újrakenni, ha kell olajat rátölteni
  • Az 1480g-os tömeg még a grammániásoknak is nagyon tettszet, nemhogy az átlag felhasználónak.
  • Nagyon megváltozott tőle a bringa karaktere!! Az, hogy a bringa eleje több mint 700g-al könnyebb lett, rengeteget számított a menettulajdonságokat nézve. Sokkal könnyebb kiemelni, átemelni, felrántani az elejét, ha szükséges. 
  • Nagyon minőségi szerkezet! Mind kívülről, mind belülről látszik a villa nívója, hogy nem egy alsókategóriás!! A mai moder telókba az belső nagy része már valamilyen műanyag, ami könnyebben kopik, törik, míg ebben minden fém!! Minden alu, és még így is nagyon könnyű!
Hátrány
  • Nagyon súlyhatáros villa!!! Kb.: 70-75Kg az amivel még biztonságosan merem ajánlani, mert e fölötti testsúlynál már nagyon kolbászolna a bringa ez eleje a durva lefelékben...
  • A 28mm-es becsúszószárak ugyan könnyűvé teszik, de egy mai "modern"  villa mellé állítva elég filigránnak tűnik a SID Team, és ez így is van.
  • A Dual Air-es rendszert meg kell fizetni, így drága... bár használtan már ki lehet fogni jó darabokat, amik nincsenek legyepálva, de ezek is elég húzósak, ha azt nézzük, hogy régi villát veszünk...
  • Csak V-fékkel szabad használni, mert egy komolyabb trácsafék rövid idő alatt tönkre vágja... ugyan rajta vannak a szemek, de nem ahhoz tervezték, anno 2007-ben
Tapasztalat

Az első "komoly" XC villám, de mióta megvettem volt szerencsém próbálni pár új villát különböző gépekben (RS Reba, éhány FOX) és nekem egyiknek a mozgása sem jött be annyira mint ezé. A Dual Air-es rendszer.

Elsősorban azért vettem ezt a típust, mert én még pillesúlyban mozgok, és ehhez a súlyhoz a Dual Air-es telók a leginkább megfelelőek, és ez így használtan megfizethető árban volt.

Mint már írtam iszonyatosan minőségi a SID Team, és így nagyon megnöveli az adott bringa nívóját!

Erre ajánlom

Kizárólag könnyű embereknek, gyerekeknek, és főként XC-re túrázásra. VERSENYZÉSRE, MERT KÖNNYŰ :)

SEMMI DURVULÁS!!! eZ NEM ARRA VALÓ!!!

Ennyiért vettem
50.000Ft
Mért tömeg
1480 g
Csatolt képek
Rock Shox SID Team  2007 első teleszkóp
Rock Shox SID Team  2007 első teleszkóp
Rock Shox SID Team  2007 első teleszkóp
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

David2008 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Ez egy nagyon jó teleszkóp, egyik legjobb amit eddig tapasztaltam. Mozgása nagyon finom, bár attól függ h hogy állítod be a negatív légkamrát. Hidegben még nem próbáltam bár 10 fokos időben (buda maraton 2011) nagyon jól ment ,tette a dolgát rendesen.

Telóutat abszolút kimozogja, nem lehet rá panasz.

A sarat a buda maraton jóvoltából tapasztaltam:)...de sztem semmi érezhető változás nem történt.

Igaz még csak 2 hetes a villa..de nem vettem észre hogy csavarná a tárcsa...180 mm-es rotor van elöl...RIDER:70kg:)

Eddig még nem kellett a levegőt utána fújni..bár 2 hét elég kevés idő..:) ugyhogy nem is kelljen:D

a csavarok fémek..tehát jók:)

Amit észre vettem az az, hogyha kiengeded a negatív kamrábol a levegőt beáll...de ha nem engeded ki csak mondjuk olyan 50 psi-t nyomsz bele akkornő a rugóút:D tehát a 80mm helyett nekem 90 mm-es.

Hátrány

nincs neki..

Erre ajánlom

XC, XCO , XCM

Ennyiért vettem
100 000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laci-bacsi avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű darab az biztos 1440 g kormány lock out karral együtt, és a mozgása is hibátlan. A Dual Air rendszer nagyon ki van találva. A 80 mm útjából leeresztett légkamrával 76-ot mozog ki, gondolom ott van valami felütésgátló gumibak ami még talán rugózik 4 mm-t. A csillapítás nagyon tág határok között állítható, klasszul személyre, és adott terepre szabható. Csak V fékkel kentem neki, ezért a tárcsás kérdéshez nem tudok hozzászólni, de gyanítom, hogy nem tárcsafékhez tervezték valóban.
Hátrány
Nyúlik mint a rétes tészta. Komolyan meg kellett szoknom, hogy kanyarokban, és fékezéskor nyeklik-nyaklik erre arra. A + légkamra záródugója úgy rá tud szorulni a helyére, hogy majd lerohad az ember keze mire leküzdi onnan. Ennek az az oka, hogy a légkamra szelepe egy kicsit azért ereszt, és a záródugó pedig nagyon jól tömít, és a 8,5 bár nyomás megreked a záródugó alatt és feszíti azt de kegyetlenül.
Erre ajánlom
Szerintem CC-re egy könnyű rider-nek tökéletes választás. Szépen mozog, könnyű, mi kell még? Mondjuk egy kis merevség. Na az nincs, de együtt lehet vele élni, nem is olyan nehezen.
Ennyiért vettem
65000
Csatolt képek
Rock Shox SID Team  2004 első teleszkóp
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hardenduro avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
könnyű, kétkamrás felépítés, hatékony csillapítás, tartós, nem engedi a levegőt, nem recseg
Hátrány
félelmetesen rugalmas, nyúlik mint a takony pedig csak 65 kg vagyok
Tapasztalat
jól működik meg minden de szerintem túl kevés anyag van benne. A mozgása is nagyon progresszív. Csak V-fékkel mertem használni, de álló helyzetben húzogatva a féket az Avid single digit sl is szépen "nyitogatta" a szárakat. Ez volt az utolsó könnyű teló amit megvettem, többször nem hagyom magam becsapni.
Erre ajánlom
cc, maraton 40 kg-ig V-fékkel
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vincz Patrik avatar
91 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

gyönyörű mozgása van,a Pilothoz hasonlóan ez is poplock os és levegő-s is. Utját szinte végig mozogja, nagyon jó csillapítással.Fém csavarokkal.Tárcsafékkel nem próbáltam. levegőt nem ereszti.szép kis teló.

Hátrány
azon kivül hogy drága,nincs.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Swenson avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Sok idő mire az ember beállítja de megéri a fáradságot.

A +/- kamrás rendszert semmi sem tudja űberelni. Nagyon profin mozog még ennyi idősen is.

A VILÁG LEGJOBB VILLÁJA!!!!!! .....lenne ha....

Hátrány
.....nem csavarodna ennyire. De ez és a hosszadalmas kísérletezés a helyes beállítással a hibája.
Tapasztalat

Érdekes, h a 2009-es SID-eket már csak tárcsafékrögzítéssel gyártják......:/

....kb 1 évre oszt kuka....:(

Erre ajánlom
Max 70kg-os "V" féket használó emberkének aki igényli a tökéletesen beállítható villát.
Ennyiért vettem
40000
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bigiboy avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Jól mozog, könnyű, nagyon szuper villa.
Hátrány
Mozgáskor kicsit recseg!-ez azonban a teljesítmény rovására nem megy.
Tapasztalat
Előtte marzóm volt, nem szerettem mert nehéz volt,illetve fordítva lockolt. V fékkel használom,nem váltok tárcsára tehát erről nem tudok nyilatkozni.
Erre ajánlom
Aki szeretne egy jó minőségű, jól mozgó telót, és van rá pénze, hajrá...
Ennyiért vettem
50000
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Giant avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Rock Shox.Nagyon könnyü,szép,mindenféle terepre és stílusra állítható.Határozott,személyre szabható mozgás.Egyszóval maga a tökély, mindenféle állítási lehetőséggel.
Hátrány
Az ára,és állítólag nem ajánlott a tárcsa használata.De ez nem gond, mert ilyen könnyű villához úgysem raksz közel fél kiló/db tárcsa féket.
Tapasztalat
Én az XFactorban vettem akciósan 2005-s tipus a fent említett áron. Ez még a villa nyakrol zárható.Kíválló teló, pedig 2éves konstrukció.A lényeg, hogy ujjonnan vettem és ennyi pénzt megért.Várom a mások véleményét
Erre ajánlom
DH-FR-ra más villa való, egyébként bármire. Aki megteheti, hogy megvegye és egy igazán könnyű profi bicajt szeretne építeni.
Ennyiért vettem
74900
15 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:
  • 80 mm

  • 100 mm


 
rugózás:

Dual Air


 
csillapítás:

van (Blackbox Motion Control Ti)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

7000-es, alacsony súrlódású alumínium


 
külső szár:

magnézium


 
váll:

kovácsolt 6061 T6 alumínium


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék (post mount)

  • v-fék


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

nincs


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

opcionális (Pushloc, Poploc)


 
további beállítások:

All Travel, levegőnyomás állítás szelepeken keresztül, pozitív és negatív légkamra, külső kompresszió csillapítás +floodgate, külső nyomásállítás


 
tartozék:

pumpa


 
színválaszték:
  • fekete

  • fehér


tömeg:

1485


 
ajánlott felhasználás:

cross country


 
további információk:

maximális rotor méret: 185 mm


Rock Shox logó

Rock Shox márka bemutatás

A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.

1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.

1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.

A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Milyen a mozgása egy 2007-es Rock Shox SID Team-nek?
6 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rock Shox SID Team termékkel kapcsolatban: