RST Gila Plus SL első teleszkóp

17 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.1]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 27.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-15 (17 vélemény)
Rendezés

Professzore avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Ez az első (és eddig egyetlen) teleszkópom. Jobbára döngölt erdei utakon (dózerút, turistaösvény) és városban használom, mindkét helyen teljesen jól viselkedik.

A mozgása korrekt, a teljes rugóutat nem mozogja ki még teljesen kitekert (lelazított) előfeszítéssel sem, visszafelé viszont néha üt.

Hidegben nem érezhető felkeményedés, bár 10 fok alatt nagyon ritkán használom.

Sarat jól tűri, a 2.1-es kerék (Z-Max) gond nélkül elfordul.

A lock-out remekül működik, de nem vagyok benne biztos, hogy "úgy felejtve" nem teszi-e tönkre magát túl gyorsan.

 

Hátrány

Kicsit lötyögős-klattyogós, az első pár út után visszavittem, hogy mi baja, de "megnyugtattak" a Hunyadi utcában, hogy ez így jó. Elhittem, azóta sincs vele baj.

Sporttársamnak ugyanilyen volt, az a felső öntvénynél eltört.

A V-fék hajlamos szétnyomni, de az egészen extrém fékezések kivételével ilyen hajtás közben egyébként nem fordul elő.

Erre ajánlom
Városban, sima erdei utakon szerintem jó szolgáltatot tesz, DH-ra, komoly versenyzésre (XC marathon) kevésbé alkalmas.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bio avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-telóút 90%-át kimozogja csillapítás nélkül!! (csillapítással ez csak 20% volt :P) --> ám de 1 baj van: csak akkor mozogja ki azt a szép 90%-ot ha én mozgatom, gödrökbe így is elég nehézkesen indul meg..


-hidegben egy csöppet lesz csak keményebb, nagy eltérés viszont nincs

-tárcsaféket a csillapítás kiszedése óta szuperul tűri, csak egy nagyon picit kotyog

 

Hátrány

-kicsit kemény a rugózása, még így, csillapítás nélkül is

-a rugóerősség-állítás most is csak annyira használható, mint azelőtt volt.. csak egy aprcsóka allítási lehetőség van..

-köpi az olajat szűntelenül!

-miután el lett távolítva a csillapítás, lényegében az egész teló váza szétesett, 2 heti használat után kiakadt a teló, olyan mintha a lockoutot használnám, és közbe csak valahogy ki van akadva...

-belemegyek vele egy kis pici gödörbe koppan akkorát, fémas csattanás hangot ad ki, és persze nem sokat mozog csillapítás nélkül sem

 

Tapasztalat

Az előbbi hozzászólásomban megígértem, hogy írok, ha kész a csillapításkiszedés!! Ezek a tulajdonságok már a csillapítás nélküli tulajdonságok!! Mintha vettem volna egy új telót, ami hasonlóan szar mint az előző, csak ez máshogy szar :).
És egyúttal meg szeretném köszönni Balázsnak, aki sokat segített nekem!! ;)

 Sok bringába teszik ezt a telót gyárilag. Sztem másra nem is jó..

Erre ajánlom
cc meg WC
Ennyiért vettem
24990
Szerinted hasznos?

bio avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ennyiért nem kapni jól mûkõdõ lockouttal ellátott telót.
Lockout nagyon jó!
Elvileg csillapítás nélkül jól mozog. (még nem próbáltam de lassan annak is eljön az ideje :) )

Csoda, hogy nincs még nagyobb baja, a hátrányain kívül!! 

 Mechanikus Shimano M465 tárcsaféket meglepően jól bírja, habár kotyog, de nem vészes..

Hátrány

Köpi az olajat, nálam a rugóút 20% át mozogja csak be, azt is elég keservesen..

Felrántom koppan, lekoppantani nem sikerült xD

Kemény, hangos...

Tapasztalat
Nekem gyárilag van a bringámhoz, ám ha tudom, hogy ilyen gatya....
De mivel nem tudtam így tettem ezért jelenleg is bajlódom vele. Sokfelõl hallottam már, hogy érdemes kiszedni belõle a csillapítást a jobb teljesítmény érdekében. Eddig még nem mertem hozzányulni, mert igazábol nem értek hozzá!
Erre ajánlom
Lényegében csak akkor legyen ilyen telód, ha gyárilag adják a bringádhoz, de ha lehet akkor ott helyben cseréltesd ki..
Ennyiért vettem
24990
Szerinted hasznos?

Gasy avatar
Gasy
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
ha bármiféle olajjal van kenve hetente legalább egyszer akkot tűrhetően mozog... lock
Hátrány
semmi csillapítás, melegben hasonló mint hidegben tehát a mozgása az nem jó annyira olajjal sem
Tapasztalat
hát én azt mondom, hogy eléggé el vagyok ájulva tőle. Alapból xc vagy trekking teló és szabályozható az útja meg lock sem rossz benne. én adom neki rendesen, volt már hóban, sárban, folyamatosan kapja az enduró és a dh keverékét, tehát az még kezdő dh, a 1-1,5méteres letöréseket, dirtön meg a 2m magas és 3-4m hosszu ugratásokat. bb7el 203assal használom ami miatt kotyog kicsit, de az lenne a normális ha rég eltört volna az eReSTé... azért ha tehetitek ne ilyet vegyetek, én is hamarosan cserélem drop offra
Erre ajánlom
eléggé jól bírja ahhoz képest...
Ennyiért vettem
biciklivel
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lewie avatar
Lewie
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
nekem nemvolt vele különösebb gondom.... lock Out jól működik nekem nem kopogott még nagyobb ugratásoknál sem! de ez csak 1x i szerencse :) mindenki másnál kopog...
Hátrány
jön belőle rendesen az olaj, télen kemény, de nyáron is ha nem fújod be hetente teflon sprayal (nekem ez bejött... kb 2 napig jó tőle:D) a legnagyobb gáz az volt vele hogy beszart az előfeszítő szarság úgyhogy az csere volt.
Tapasztalat
szerintem kicsit drága a tudásához képest de azért elmegy bár ajánlani nem nagyon ajánlanám csak azoknak akik inkább csak városban a járdát gyilkojják, esetleg néha az erdőbe is kimerészkednek, én is ilyen vagyok bár én jóval többet járok erdőbe durvább terepre mint a városban , és az tuti hogy a teló a hírtelen nagyobb erőt nem bírja rendesen elnyelni(pL: kiálló gyökér, szikla)
Erre ajánlom
könnyebb erdei túrák,kisebb ugrások
Ennyiért vettem
bringában volt
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

McPherson avatar
McPherson
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Azóta bekopott, és szépen indul. CSilli nélkül meg tényleg jól mozog: egy sima köves ösvényen 20-szal kimozog 6-7 centit (úgy, hogy a nyeregben ülök a 60kilómmal), vagy amekkora kövek jönnek. Úton tartja a kereket, pihenteti a kezet, és gyorssá tesz, egyszóval ez már teleszkóp így. Nem kotyog, nem nyeklik. Mondjuk én V-vel használom és 60kg vagyok, de semmilyen használódással kapcsolatos gondom nincs vele.
Hátrány
CSillivel lassú, és nehézkes, azt kivéve viszont hiányzik: mindkét irányba tud koppanni, igaz, befele nem gyakran.
Tapasztalat
Na csá, újabb hébe-hóba 1500km után. A rugó oldalán nem lehet mit újítani, egy elasztomer és egy csavarrugó figyel. Esetleg új rugóra szükséged lehet a súlyodhoz. MErt a csillit érdemes kivenni, minden bajnak fő forrása! Lassú, a villa iszonyúan túl van csillapítva! Ezt lehet, h orvosolni lehet, ha kicseréled az olajat, csak nem találtam fogást a patronon, hogy ki tudjam bontani (egy 14-es kulcs a csavar feje, de a patron szárát nem lehet megfogni, hengeres, olajos csúszik, fúj. Nekem köpköd, de nem zavar, mert így legalább ken, ha benn van (egyedül hosszabb országúti utakra teszem be, ahol nem kell sok út, de a lock jól jön), és nem kár az elfolyt olajért: vagy teszel majd bele hígabbat, vagy akár egyáltalán nem: a szelep a levegőt is zárja, így egy olajszint fölötti lockolással levegős tagot lehet belőle csinálni! Progresszivitása ekkor a benne lévő olaj szintjétől függ (azaz a bezárt levegő mennyiségétől), tehát ha a patron alján van egy kis olaj, akkor pl az út végén csillapít, de addig mozog, és a lockot bekapcsolva pedig egy csökkentett úton überprogresszív mozgása lesz, tehát nem beton-lock ami most. Nagyon fincsin hangzik, majd kipróbálom 1x. De lehet, hogy ez terheli a szelepet, és a fél-csilli nem jön be. Nem tudom, a patront szétszedni nehéz, a zárócsavart nem tudtam leszedni, nincs fogás a patronon. Addig is leginkább csilli nélkül, csakhát ez félmegoldás. De mindenki saját felelősségére! Összegezve: a csilli az egyetlen baja, ha kiveszed(/megtunningolod/lecseréled), akkor kb úgy mozog, mint egy levegős tora 318 (nyomkodtam a boltban). De itt sok a ha, és drága. Mondjuk használtan tuti sokkal olcsóbb, és úgy már bőven megéri.
Erre ajánlom
vedd ki a csillit,és súlyod szerint többé-kevésbé keményebb túrákra mehet. CSillivel ugrálni lehetne, de akkor meg szétmegy uh ne! De mondjuk lejtős városba, ahol nem kell sokat mozognia, de a lock meg jó, ha van.
Ennyiért vettem
gépben volt
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

chefur avatar
chefur
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
-hosszú rugóút, nekem szépen kimozogja -lockout király -viszonylag egyenletesen mozog
Hátrány
-hamar kotyog -köpi az olajat -nem bírja a tárcsaféket hosszútávon -lépcsőzésnél kopog mint egy csapágygyár -ócska, gagyi matrica!!!
Tapasztalat
Akárki akármit mond, ez nem egy rossz teló! Én 102 kg vagyok és beletettem több mint 3000 km-t, nem is kíméltem, sőt borultam is vele, de még működőképes. Ugyan lecseréltem, mert kotyog, viszont nem is az én termetemnek találták ki... Ha foglalkoztok vele és V-fékkel használjátok bírni fogja!
Erre ajánlom
lightos erdei túrákra, városi közlekedésre, max 60-70 cm-es ugrásokra
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bunda avatar
bunda
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Egész olcsó, ha nem használod akkor a poplock(az enyémen volt) az hasznos, de ha durvább vagy vele, akkor feladja, de attól még ugyanúgy nem rugózik! Egész masszív...
Hátrány
Hát, amíg nem szedik ki belőlele a csillapítást (ami a jobboldali felében van a villának)addig nem mozog. Azaz h mozog csak nem úgy ahogy kéne neki!! Lassan nagy erővel össze lehet nyomni, de hirtelen lehetetlenség(tehát mindenre jó, csak telónak nem)... csillapítás NÉLKÜL JÓL MOZOG, ha már van ilyened, ajánlom h szed ki!!!! Igaz h ki lehet rántani és kattan, de csillapítással is(csak úgy kicsit kevésbé), jah és csillapítással még kattog is, akad is, mindent ami nem kéne egy telónak! Amúgy egy új csillapítással még egész jó teló is lehet belőle (csak ne RST-t), csak épp baromira ömlik belőle az olaj és folyton koszolja a becsúszót! Ha letörlöd, 500m után újra olyan:(... Jah és amúgy is RST (Rohatt Sz** Teló) azaz h a teló lelke a csillapítás, és abban szegény RST-sek nem olyan jók!
Tapasztalat
Rock Shox Judy J2 es egész jól mozog, olcsobb, szebb, jobb! Viszont az RST új csillapítással, akár még 1 bénábbal is sokkal jobb teló lehet!
Erre ajánlom
Nem ajánlom h vedd meg! De ha feltétlen kell egy ilyen neked, és nem dísznek használnád, egyértelműen xc!
Ennyiért vettem
27000.-
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Luy avatar
Luy
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Úgy kaptam a bicajba! Tanultam belőle!
Hátrány
Hát! Elég nehéz! 1 hónap után lock out nélkül ugrattam vele. és a lock out 5 cm kijött a villából! Elég érdekesen nézett ki! Kotyog! Kopog!Dönti az olajat!
Tapasztalat
Hát ha nem muszály akkor ne vegyetek ilyet! Sőt RST egyáltalán ne vegyetek! NEEEEEEEEE!! Egy nagy ratyi az egész!
Erre ajánlom
Mamiknak agyoncsapni a betörőt!
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cuncuska avatar
cuncuska
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
lock-out
Hátrány
A TÁRCSAFÉKET NEM BÍRJA (KÜLÖNÖSEN A HIDRAULIKUSAT)
Tapasztalat
A TELÓ SZÓ SZERINT 2 NAPIG BÍRTA A TÁRCSAFÉKET UTÁNA KOTYOGOTT....ÉS NEHEZEN MŰKÖDIK...ENNYI (A TÖBBIT ÚGYIS TUDJÁTOK)
Erre ajánlom
V-FÉKHEZ. VÁROSI VAGY ENYHE MARATON-RA
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bubi avatar
Bubi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szinte nincs!Ha minden nap foglalkozol vele akkor 1 pár óráig jó,de utána bekeményedik és semmire nem jó!
Hátrány
Bekeményedik,nem jön vissza rendesen!
Tapasztalat
már leírtam!De ha nem muszály ne vegyetek ilyet!
Erre ajánlom
Tesco-ba tekerni vele!!
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

McPherson avatar
McPherson
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
+ a régi RST-khez képest puha rugó (nem Gila TL feeling, ez mozog is) + lineáris (ez nekem jó) + olajpatronos csillapítás Smart Lockkal, automatikusan kioldó biztonsági szeleppel, ezt használja is az átlagember. Bekapcsolva cseppet sem mozdul, így kiz. felfele, finoman! Nem kíméli így a kormánycsapit + "Ti-color" teflon(szerűen?) felületkezelt becsúszók, ami gizdán néz ki és a sarat-zsírt stb határozottan jobban taszítja, mint a sima polír, sokkal könnyebb tisztán tartani! + az árát ide kell sorolni. Ennyiért nem kapsz lock-outos telót, ami mozog is...
Hátrány
- Azért a rugó puhaságát nem vitték túlzásba - nem is olyan tartós mint a régi RST-k! Ez már távol-keleti, az alkatrészek jó része más, mint a régiekben! De mindenki győződjön meg róla maga... - a mozgás néha nem az igazi, gyors és intenzív igénybevételnél beáll - megmaradt a régi RST sérülékenység (vagy én zúznám nagyon? nem hinném...)
Tapasztalat
A tapasztalatokat a magam 55-60kg-ja alatt gyűjtöttem, 1500km alatt Gila TL-t, haverom 2003-as Six-ét (fékhíd még elöl) egy kipróbállás alkalmával, egy Sherman Flick 90/130-at, egy Judy XC-t (nemtom mikori) csak láttam mozogni és nyomogattam, és unokaöcsém MZ Compját pár km tapasztalattal. Ez a vélemény 500km - 2 hónap után íródott. Hát az előnyökkel kezdeném. Először is a legszembetűnőbb a régi TL-es villákkal szemben a rugó puhasága, legalábbis puhább a régi TL-nél, a régi Sixnél, és többet mozdul be egy köves ösvényen (magasabb a koszcsík), mint az MZ COMPnál (az sokkal progresszívebb, inkább ugrálásra való! Sőt, az kb 4-5cm-nél marhára felkeményedik, de addig sokkal jobb ennél!). A haverom Sherman Flickjének kb hasonló a rugó puhasága, csak az sokkal jobb, no comment. A nagyobb úthibákat jól korrigálja. 30körül van a legjobb hatása, és/vagy ha jól be van olajozva. Én be szoktam pár csepp műszerolajat csepegetetni a szimmering alá (ez a 2évvel ezelőtti szimmeringjéhez képest szintén új), és ez kb egy túra/pár nap erejéig elég, igénybevételtől függően. Amúgy a szimmeringek jók még, de látszik, hogy kezdenek kopni. Nemtom, meddig bírják majd. A rugó mellett másik szár az olajpatronnak ad helyet. Ez a csillapítás befele egyáltalán nem érződik (vszeg nem is arra való), a rugóút marha lineáris, de kifele mégsem koppan nagyot. Ez az egész (+) maga lenne a paradicsom 2,2kg-ban (-), ha nem lenne a patronos csilli ilyen vacak. Mert azt hiszem, az a hunyó. A baj igazából nemis a karakterisztikájával van, hanem hogy nehezen indul (persze az sem leányálom, hogy még az olaj viszkozitásával sem lehet variálni, állíthatatlan az egész, rst patron...). A levegős telókat idézi, ahogy nem mozdul a teló, majd egyből 1,5cm-t zuhan be az első mozduláskor. Ez állandó olajozással némileg javítható, de koszolódik, és hamar "beáll", porosodás esetén még inkább. Megjegyzem, ilyent csak ennél a telónál tapasztaltam ilyen mértékben! Az MzC nagyon szépen mozog ilyen szempontból, és a Judy sem rossz, állandóan rezegnek, és a legkisebb lökésre is reagálnak. Ez önmagában nem lenne gáz, csak akkor zavaró, amikor sok kis kő/akadály kerül az ember útjába, szal így is elfárasztja az ember karját, és a kormánycsapi sem élvezi! De nagyobb sebességnél ez már egyáltalán nem zavaró. Amúgy jellemző a dologra, h alattam kb 10-15mm-t ül be, de ha elengedem a kormányt, a 10mm-es állásból nem áll vissza! Ez a plusz tapadási erő, ami a meginduláshoz kell, nem elég ahhoz, hogy ne pogózzon felfele, szal a LO nem jön rosszul, bár mint írtam, vigyázz vele. A villa tartósságáról 700km után nem tudok rosszat mondani, a mozgása a kategóriában közepesnek mondható. Az ember persze megszokja, és a rugóútját a legjobban használja ki az említett telók közül (na a Shermannél nem), ennek ellenére én mégis az MZCompont inkább javasolnám majdnem mindenre, közel ennyiért jobb mozgás, és annak a pogózása sem elviselhetetlen. Persze aki 100-zal megy a hegynek fel, annak jól jöhet a LO, de kiszalad a világból a 2,2kg láttán... az nézzen egy használt scarebet vagy pl a most akciós a Splice is LO. A polarX-be semmiképp nem ajánlom, az minden szempotból sokkal többet érdemel! BÁRMI MÁST! Mindent összevetve sztem jobb, ha gyűjtesz még egy kicsit. A Judy XC, az MzComp és ezek felett minden jobb! +11E és ott egy Axel elite 05, ami nem LO ugyan, de állítható csillivel jobb felfele, mivel nem üt akkorákat a köveken mint ez kimerevítve... Ott a Pilot XC 32,5E-ért, no comment! Ha gépben kapod, akkor is gondolkozz el az azonnali cseréjén, amúgy pedig ne vedd meg, inkább akár használtan vmi jobbat- olcsóbbért. Ez ennyiért drága. Lehet hozzá kapni 900Ft-ért speckó kulcsot a rugóstag kiszedésére a lából, ilyen hullámoskulcs, a Suntour bezzeg alapból adja a telóihoz... Ezzel majd 1x megtunningolom, azt visszaírok ha jó lett.
Erre ajánlom
Lejjebb
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Benyo avatar
Benyo
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát nem nagyon kell kimélni mert nem egy csúcskategória nekem még bírja három hónap kegyetlensége után még a lock out is fasza! Igaz nem is használom de mindegy.Azé ha nem bringához adják nem kell ijet venni.
Hátrány
Egy idő után bekeményedik de ilyenkor be kell feszíteni és újra ki.A hideget sem bírja.
Tapasztalat
hát ennyi talán majd lesz másikra cash.
Erre ajánlom
Háááááááááááát.
Szerinted hasznos?

ancitrus avatar
ancitrus
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól néz ki.Ha tele van olajjal akkor jól mozog, de kiengedi a feleslegest és aztán... Kényelmes, gyors a lock out használata ha működik.
Hátrány
Ha kimegy a felesleges olaj egyre rosszabban mozog. 2 hónap után meghalt a lock out teljesen!
Tapasztalat
Eleinte oda voltam érte, de a sima túrázgatást sem bírja a 60 kilóm alatt. Áh! Nem is érdemes róla többet írni.
Erre ajánlom
Háát én abszolút kíméltem de így is szétment, úh. ajánljam vkinek?? (nem csak nekem dobta be a törölközőt ilyen hamar)
Szerinted hasznos?

pedrock avatar
pedrock
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jól mozog, kimerevíthető, frankón állítható. Kinézetre is állat.
Hátrány
Nekem csak az nem tetszik, h az RST felirat nem festés, hanem matrica, szörnyű probléma :D Az RST márkanév nem szerezett magának vmi jó hírnevet, sokan szidják.
Tapasztalat
Olcsó, viszonylag jó. Nem egy csúcskagetória, de nem értem, h ennyi pénzért mit várnak az emberek. Szépen finoman mozog. Nekem semmi bajom nincs vele, erdei utakon is szoktam haszálni, porvédőm sincs. Néha megkenem és semmi baja. Akik előttem véleményt írtak erről, azoknak ajánlom, h nézzék meg az árát, és után azt, h mrie van kitalálva ez a teló. Szerintem megéri az árát.
Erre ajánlom
amire ki lett találva. szerintetek egy ilyen árfekvésű telót mire kéne használni? :DDD
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (17 vélemény)
Rendezés
RST logó

RST márka bemutatás

Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.

Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.

A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.

A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű RST Gila Plus SL termékkel kapcsolatban: