- 11 sebességes rendszer
- Elhagyható az első váltó
- Stabilan fut a lánc, sosem esett le elöl
- Pontos
- Nem olcsó kategóriába tartozik.
- Esésnél általában sikerül odacsapnom, amit a váltó mellett a váltótartó fül is megsínyli.
- Gyakran kell állítgatni, hogy mindig jól váltson.
Ez az első sram váltóm, illetve első 11 sebességes váltóm. Maga az 1x rendszer nekem összességében nagyon tetszik. 2x9-nél versenyen néha előfordult, hogy leesett a lánc elöl, ami sok bosszúságot okozott. 3x9-nél sokat kellett babrálni az első váltó, ami sárban néha kockázatos volt. Egyszer váltókart sikerült így eltörnöm. Sáros verseny után érdemes (és általában kell is) bowdent cserélni, de összességében jobban bírja a rendszer a sarazást. A bowden nyúlásával és gyakoribb váltással (nincs ugye első váltó), gyakrabban kell utánállítani és bowdent cserélni.
Összességében nekem bejött, ajánlom mindenkinek.
XC versenyzés, túrázás, bikeparkokban is tisztességgel helyt áll.