Campagnolo Khamsin komplett kerék

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 32.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK




virslis avatar
virslis
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Szépen fut, súlya sem vészes és nagyon strapabíró. Akkora gödröt fogtam vele, na mondom ennek K.O. De semmi gond. Ez a G3 fűzés tényleg nem reklám szöveg.
Hátrány
Nálam egy-két küllőnek a festése lepattogzott de nem vészes.
Tapasztalat
Azért nem is egy neutron úgyhogy ezért csak négyet kap de ár/teljesítményben szerintem verhetetlen. Ennyiért durván egy alap agy jön ki és egy 36-os felni amit otthon összefűzöl. Az meg nehogy már jobb legyen ennél.
Erre ajánlom
Országutisoknak aszfaltra.
Ennyiért vettem
32500
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
küllőszám:
  • 27 hátul
  • 20 elöl

 
fűzési mód:
  • radiális (első)

  • G3 (hátsó)


 
színválaszték:

Fekete


 
tömeg (g/pár):

1873


tömeg:
  • 828 g (első)
  • 1045 g (hátsó)

Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Campagnolo Khamsin a jobb választás vagy a Scirocco?
6 válasz
utolsó: 2015. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Khamsin termékkel kapcsolatban: