- 7/7-es defektvédelem
- alig kopik
- szárazon nem csúszik, nem olyan könnyű blokkolni a kereket vele.
- sekély, 2-3 centi latyakos hóban is szépen teszi a dolgát, nem pörög ki, nem csúszik meg ha nem akarom.
- az előző Mitas Flash-hez képes ballonosabbnak hat, pedig mindkét fajtából ugyanolyan széleset vettem
- viszonylag hamar, 8 hónap használat után elkezdett megrepedezni a gumi külső felülete.
- nedves úton kanyarban hajlamos megcsúszni
Fémforgácsoló üzembe járok dolgozni, oda pedig erősen ajánlott a vastag defektvédelem. 2024 májusában cseréltem Continental Contact Plusra a Mitas Flash Stop Thorn Ultimate-et, mert 7 év és 19 ezer kilométer után már napi szinten féltem attól, hogy vajon mikor szakad végig a perem mentén a repedezés. Végig gurultam vele a nyarat, az őszt és az eddig eltelt telet (2025. január) városban és túrázás közben is, +40 fokban, és -3 fokban is. Szárazon, és nedves úton is jól teljesít, nem csúszik, és blokkolni sem könnyű a Mitashoz képest. Eddig csak párszor sikerült vészfékezéskor megcsúsztatnom. Nem egy csendes gumi, teljesen sík betonon, vagy tüköraszfalton mókásan zümmög. Rosszat nemigen lehet mondani róla, talán picit lomhább mint a Mitas volt, de ez szerintem azért van, mert a Mitas konkrétan aszfalt gumi, a Conti pedig inkább vegyes terepre van tervezve. Eddig kétszer csúszott ki alólam a bringa, egyszer ősszel amikor a fáról a bicikliútra hullott mézgát feloldotta az eső, és vastag, csúszós takonyréteg lett az amúgy ragadós szutyokból, egyszer pedig télen, amikor sunyi ónos szitálás vonta be az úttestet. Királydinnyét, kisebb üvegszilánkot, fémforgácsot szedtem eddig össze vele, semmi sem vitte át. A Mitassal még egy rakétás üveget is sikerült elroppantanom, az túlélte, a Contival ilyen nem hiszem, hogy elő fog fordulni valaha, de nem félek attól, hogy ha igen, akkor baj lesz :D
Városba közlekedni, túrázni tökéletes. Nulla defekt még királydinnye szezonban is!