Continental Zeta külső gumi

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

$ziki avatar
$ziki
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Kopás nincs, gördülési ellenállás nincs, nekem defekt se volt... Országúti edzésre montival kiváló!
Hátrány
elég nehéz, mondjuk van benne anyag egykevés...
Tapasztalat
Hát akkor,,,,.... Jó gumi, 2 évet edzettem vele, de nem csak aszfalton... Egyébként aszfalton úgy viselkedik, ahogy várjuk, nem defektel le és egyáltalán nem kopik. (csak görgőn:) Viszont a legfőbb előnye az terepen jön elő: 2006os Mátra maratonon indultam vele rövid távon, mivel ott nagy része aszfalt és száraz terep volt. Se defekt se nyalás, csak gördülés ezerrel. Idei Bükk maraton előtt edzettem párszor a pályán(rövidtáv), de mivel 45percre volt a szállásom a pályától, elég sokat kellett aszfalton tekernem, ígyát megint bevállaltam a Zetát. Ismét pozitív tapasztalatok... Sokat edzettem a tokaji hegyen, ott is javarészt aszfalton, de a hegyről lefele terepen jöttem a Contival (is).... Szóval összegezve én nagyon elégedett vagyok a gumival: igaz, hogy 65kg vagyok, de ez terepen is megy!!! Kanyarban persze óvatosan, mert ezt se mágnes vonza a talajhoz, de egyenesben mehet bátrabban. Annyi kell még hogy legyen keményre fújva. Defektet SOHA nem kaptam vele!(sárban nincsenek tapasztalatim) 2008ra új gumit veszek mert a két év során elhasználódott a Conti, ami nem azt jelenti hogy elkopott, hanem elérett és széttöredezett, meg egy helyen úgy bevágta valami, hogy kilátszik a müanyag csík a futófelület alól.Ja, meg az egyik elkezdett ütni, dehát elég kemény kiképzést kapott!
Erre ajánlom
Elsősorban aszfaltra, de nem riad meg a keményebb tereptől se=>lsd. a véleményben
Ennyiért vettem
nem emlékszem...
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Milcsi avatar
Milcsi
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Fékezni kiváló vele, Ellenállása nincs ,hagja se nagyon. rengeteget teszem a hátulját is, és alig látszik rajta. ára is kiváló. ha lenne ilyen gumi kicsit puhábba, megvenném. nekem most mindegyikbe 4,7 bar van. nyugottan fujjátok tul, nem árt neki
Hátrány
vizes uton 3-szor ,száraz uton 2-szer csúszott ki már alólam a bicaj. Tehát kanyarban nem elég jó a tapadása. De viszont amikor megvettem szerpentinen jól tapadt.
Tapasztalat
Én csakis biciklivel közlekedem, és ez a hobbym is. Pécsett elég húzós terepek vannak, és az utak is tele vannak szarral. Szóval elég jó hely a gumik tesztelésére is. vegyétek meg
Erre ajánlom
mindenkinek, aki aszfaltom közlekedik, és versenyez.
Ennyiért vettem
2000ft körül
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

moongoosetomi avatar
moongoosetomi
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Tavaly szereltem fel a bringámra. Gördülési ellenálása gyakorlatilag nincs, viszon nagyon jól tapad, aszfalton tökéletes akár vizes, akár száraz. Döngölt földön is jó. Furcsamód csúszós és nem tapadó felületi sáron is megálta a helyét. Kopása gyakolatilag nulla, pedig elég sűrűn csúszóra fékeztem. Az oldalán lévő fényvisszverő reflexcsík sötétben nagyon hasznos. Defektem soha nem volt. Egyenesben és kanyarban kiválóan tartja az irányt, mintha zsinóron húznák.
Hátrány
Mély homokban, majdnem lefeküdtem vele oda nem való.
Tapasztalat
Igazi aszfaltbetyár.
Erre ajánlom
Aszfalthuszároknak mint én kiváló, ne is vegyenek mást.
Ennyiért vettem
1800Ft/Db
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kiss ferenc avatar
Kiss ferenc
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jó gördülési ellenállás
Tapasztalat
Már a legelső utamon a 25. kilométernél túl voltam a második defekten egy 3milis icipici tüskétől...tovább nem próbálkozom...aszfaltra jó,másra nemigen
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Low82 avatar
Low82
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nagyon állat vizes és száraz aszfalton is, a fékhatás nekem mindkét helyzetben hasonlónak tűnt. Ami igencsak meglepett, az a sárban való viselkedése. Kifejezetten jól megy sárban, bár csúszik, de elég meredek helyeken felmegy és csúszás közben is irányítható, ellentétben az előző ritchey Z-Max-el(2.1-es), amivel többször is borultam ugyanakkora sárban.Furcsa. Homokban le kell szállni, de a Ritchey-vel is csak kicsit volt jobb. Persze sár alatt nem a dagonyát értem, hanem közepesen felázott földet. Szóval tök jó. Ja és az ellenállása nagyon kicsi.
Hátrány
Sajnos az első garnitúra egyik gumija oldalfalhibás volt, (Bár hozzá kell tennem azt, hogy defektet akkor sem kaptam vele súlyom:110kg) de E-bike-on rendeltem, és minden gond nélkül cserélték. A másik hátrány az hogy nincs mindenkinek ilyen. :)
Tapasztalat
Zsír!
Erre ajánlom
Mindenképpen aszfaltra és túrára. Lazább erdei utakat simán legyűri.
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.