Schwalbe Land Cruiser külső gumi

74 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.09.)
  • Listaár: 4.490 Ft - 5.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



46-60 (74 vélemény)
Rendezés

sentex avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Gördülési ellenállás zéró! Remekül lehet vele haladni aszfalton a futóélnek  köszönhetően, ez földúton is nagyon hasznos, sziklás terepen kicsit mocorog. Nyomtam vele télen hóban, elég jól az úton tartott, nem nagyon csúszkált. Elől- hátul ez tettem fel, én speciel hosszú távra használom( túrázás, utazás). Árát és minőségét tekintve nagyon jó befektetés. 2008. október óta csak a szőrök koptak le.
Hátrány
Poros aszfalton és betonon csúszik. Nálam is jelentkezett az oldalfalon a bütykök mellett repedés, pedig a kerót nem a szabad ég alatt tároltam és 2008 októberben vettem, úgyhogy nem is régi.
Tapasztalat
Ha nem akarsz sokat defektet javítani, akkor ezt a külsőt ajánlom! A név kötelez, a Schwalbe nem sz*rozik:) Nevében benne foglaltatik, hogy mire is való ez a gumi.
Erre ajánlom
Agresszív városi illetve enyhébb hegyi felhasználás.
Ennyiért vettem
2500
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

one77 avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Csendesen fut és egész jól tapad . Defektet még nem kaptam vele .
Hátrány
Az oldalsó bütyköknél körbe megrepedt a gumi :( .
Tapasztalat
Azonkívül hogy kirepedezett a gumi még nem volt vele problémám , pedig már egy-két maratont is túlélt . Jó vételnek tartom .
Erre ajánlom
Városba kiváló valamint túrázni .
Ennyiért vettem
4500 a pár
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

deniro avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Eddig csak előnyöket vettem észre rajta, mivel csak egyszer használtam. A Balcsi közelében lakok, úgyhogy főleg a kerékpár utat használjuk. Nemrég cseréltem át, és meglepett a különbség. Hangja abszolút nincsen, úgy suhan az aszfalton, mint a kés a vajban. Elől és hátul is ez van fent, egyenes úton tökéletes, jó gyors gumi, de nekem kanyarban sem volt vele bajom. Nagy sebességnél is stabil, sárban, esőben nem próbáltam.

Hátrány
Biztos van hátránya, de még eddig nem tűnt fel:) Majd ha megyek vele lazább talajon is, akkor kiderül, de ahogy elnézem rajta az oldalsó kis gyémánt fejeket, szerintem a könnyebb tereppel is simán meg fog bírkózni.
Tapasztalat
Nekem gyárilag terepgumi volt fent a bringámon ( Caprine Epik 50 disc ), amivel nincs is baj, de többet megyek aszfalton, és akartam venni egy inkább arra valót, olyat, ami jól bírja majd a Balaton körön áprilisban. Mivel sok zsozsóm nem volt a dologra, ezt néztem ki, megmondom őszintén, h nekem számít az esztétikum is, és külsőre is nagyon megtetszett, plusz az ára, ahhoz képest, hogy Schwalbe, egyszerűen mesés. Mivel ebben a szupi időben még csak egy alkalommal tudtam használni, sokat nem tudok róla mondani, de nekem eddig nagyon tetszik első benyomásra. Tényleg semmi hangja nincs, és egyenesben tökéletes. Csak ajánlani tudom.
Erre ajánlom
Főleg túrázásra ajánlom, olyanoknak, akik néha letérnek az aszfaltról is, de nem akarnak DH-zni vele.
Ennyiért vettem
2.190 / db.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

maci avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, brutálfutárként használtam
Előny

Tényleg nagyon változatos terepen, szó szerint árkon bokron keresztül, betonról sivatagba, bárhol megállja a helyét. Nem igazán kopik, igaz, farolni nem faroltam vele. 4 éve felfújtam, és azóta egy negyed bar-t nem kellett belepumpálni, a szöget, tüskét, szilánkot szinte megeszi és kiköpi..nem volt soha defektem, és egyszer fogóval kellett a fémszilánkot kihúzni belőle, ráadásul már tükörsimára kopott állapotában, és nem szúrta át..nem tudom, mennyi ideje volt benne, de kézzel nem bírtam már kihúzni, és keményre is volt ám fújva, a belsőt mégse érte el! Mostanra sajnos már berepedezett az oldala, nem mertem már tovább használni, meg mivel már inkább betonon hajtok, Silento 2-re cseréltem..

Hátrány
Nincs külön terepre specializálva, aki csak egy környezetben mozog, annak nem ajánlom.
Erre ajánlom
Legjobban talán egy falusi-kertvárosi környezetben működhet jól, ahol nem egyenletes az út, tehát változó viszonyokhoz.
Ennyiért vettem
5000 Ft (párban)
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Uhus avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Első keréken használom. Defektállósága nagyon jó több mint egy 1 év alatt még nem kaptam olyan defektet hogy rögtön leresztett volna csak olyat ami kb 2 hét után eresztett le :) .
  • Mivel elsőkeréken használom így alíg kopik.
  • Kanyarban ha gyorsan mész és kicsit poros a kanyar akkor meg tud viccelni:D
  • Jó a gördülési ellenállása , lehet vele száguldozni :D
  • Betonon jól viselkedik, terepen egy kicsit visszavesz a teljesítményéből:D
  • Esőben jól viselkedik
 
Hátrány
Nekem aszfalton csúszik a poros kanyarokban de csak ha gyorsan akarod bevenni.
Tapasztalat

Lehet veszek még egy ilyen gumit mert elkopott hátul a Black Jack-em , de tartok tőle hogy az is csúszni fog poros kanyarokban és nem akarok elesni :D

Összegezve ez egy nagyon jó gumi aszfaltra, esőbe, sárba, szélbe, hóba (hóban megvicceli az embert még ha egyenesen megy akkor is) :D

Erre ajánlom
Annak aki egy olcsó és jó gumit akar aszfaltra meg egy kis terepre.
Ennyiért vettem
2000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jie avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon jó gumi én már 2 éve nyúzom igaz kicsit megkopott de a tapadása még mindig nagyon király! Én a túra bringámon használom és egyszerűen nekem nem igen kopik csak ha farolsz vele! Ellen állása szerintem lehetne kicsit kissebb, aszfalton meg erdőben használom szinte egész évben és megéri az árát Télen úgy viselkedik mint minden gumi tapadás nincs valami sok rajta!

Hátrány

Ha szétfarolod akkor volt egy jó gumid!

Én nem tapasztaltam semmit nagyon király gumi!

Tapasztalat
Én nekem nagyon be jött ez a gumi ha elkopik akkor ilyet veszek előre hátra és jobb mint egy terep gumi én azt tapasztaltam vele erdőben!
Erre ajánlom
Bárkinek aki egy jó gumit akkar, és nem nyúzni akkarja!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

karpatit avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A második szett ilyen gumim. Kiváló a tapadása, és a gördülése is. Aszfalton  használom városban késő ősztől-télen, és kora tavasszal, vízben, hóban. Jégen ez is csúszik, de a vizes út nem probléma. Megéri az árát, defektet nehezen kap.
Hátrány
Eléggé nehéz.  (4 répa)
Tapasztalat
Kiváló gumi,csak kicsit nehéz.
Erre ajánlom
városba, esőbe, (hébe-)hóba, hétvégi bringákra, vidékre.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hegyekembere avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

defektallosaga eleg jo, ahhoz kepest, hogy nincs benne kevlar. az aszfalton valo farolgatas megeszi, de melyik gumi birja ezt? kivalo tapadasa van kanyarban, lejton, aszfalton, terepen egyarant. jol tart, eleg merev az oldalfala. gordulesi ellenallasa aszfalton is teljesen jo, szinte zajtalan. MAJDNEM minden terepre jo, a sziklas zuzos reszeket kiveve, meg a sarat sem kedveli annyira.  aszfalton esoben nem volt vele gondom.

 

Hátrány
a sziklas reszeken nem erzi jol magat. idegesen pattog, lecsuszik a kovekrol, de nem is erre terveztek. ehhez tul kicsik a butykok rajta
Tapasztalat

kb. 2500km-t hasznaltam. elol hatul ez van a gepemen, es teljesen bevalt. semmi gondom nem volt vele. tobbnyire dobogoko, HHH ahol hasznaltam. es nagyon jo szolgalatot tett a hegyekhez vezeto aszfalton is.  elotte marathon-t hasznaltam, de az nagyon gyorsan elkopott, es sokkal zajosabb aszfalton, raadasul dragabb es terepen is gyengebben produkalt.

az egyik legjobb valasztas ez a kulso

Erre ajánlom
olyan montisoknak, akik nagyjabol egyenlo mertekben tekernek aszfalton es terepen is. ha mindemellett keveset tekernek nagyon sziklas reszeken, ez a gumi a tokeletes valasztas szamukra.
Ennyiért vettem
2500
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KisTamás avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Felsorolva: 

- tartós

- a középső csíknak köszönhetően nagyon jó a gördülése

- az oldalsó bütykök viszon kanyarodáskor biztosítanak jó tapadást

- hangtalan

- nagyon sok helyen használható, de ez egyben az egyedüli hátránya is.

Hátrány

Hátránya szerintem a nyári-téli autós gumihoz hasonlítható. Egyik időben sem a megfelelő.

Ezt kerékpárra átfordítva nem rendelkezik a trekkingek előnyeivel, nehezebb és nagyobb a gördülési ellenállása. Hegyi terepre, crossra sem a legjobb, hiszen a középső egybefüggő felület miatt nem a legjobb a tapadása.

Csúnya szóval élve ez egy öszvér kerék. Mind a két oldalról hoz valamit, de igazából egyikre sem a legjobb. És direkt azt a szót használom, mert a gumi tényleg NEM ROSSZ!

Tapasztalat

Kb. másfél éve használom és igazából számomra nincsen hátránya.

Hogy én miért szeretem? Mert mindenhol tudom használni. Szeretek hosszabb túrákra menni, csomagokkal jól megpakolva. Induláskor jól felfújom (max. 4.5 bar), ami azért jó, mert a gumi tartása nagyon jó, aminek köszönhetően az oldalsó bütykök nem érnek le az egyenes haladáskor. Kanyarban, földúton a bütyköknek köszönhetően nehéz elszállni. Próbálj meg sima gumival  földútonlendületből kanyarodni + 20 kilóval a csomagtartón. :)

A túrák mellett néha előfordul, hogy feltekerünk egy két domboldara is, ilyenkor a bütykök jönnek jól. Más a sima felületű gumival sokkal könnyebben elkapar emelkedőn felfelé, ahol te simán felmész.

De a legjobb: itt Budapesten  :) Mint azt mindenki tudja BP nem kerékpáros barát város. Útpatkák, macskakó, idiótán parkoló autósok és még sorolhatnám. Nagyon jól gyorsul a gumi és nagy sebességnél is jól lehet kanyarodni az oldalsó bütykök tapadása miatt.

Defekt szempontjából nézve az első defektet kb. 2 hete kaptam és így muszáj volt tüzetesen átvizsgálni az abroncs állapotát. Hát mit mondjak nagyon elcsodálkoztam, hogy csak egy defektem volt eddig. Karcolások, bevágások, mélyedések tarkítják itt-ott a futófelületet. Ez a „defekt" is olyan volt, hogy kb. 1 hét alatt kezdett lapos lenne a gumi. Valószínűleg a középső futófelülett mellett mehetett át valami. Defektállósága meg szerintem sokkal jobb mint egy hagyományos trekking guminak.

A 4 répát a miatt kapta, hogy tényleg egy öszvér megoldás, de szerintem a LEGJOBB. Én nagyon meg vagyok elégedve vele, biztos, hogy ilyet veszek megint, ha már elhasználtam.

Erre ajánlom
A fent említett hátrányok miatt azoknak tudom ajánlani, akik nem kötelezték el nagyon magukat egyik irányba sem. Szeretnek túrázni csomagokkal jól megrakva, de mindemellett néha felszaladnak egy-egy ösvényen valamelyik domboldalra, vagy a városban a járdaszegélyeket nem kímélve hajtják a vasat.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vasi1209 avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nagyonjóóóóóóó

csak ajánlani tudom 

terepn is jó aszfalton és istenkirály a tapadása,esőben is megállja a helyét ha kicsit bekopik a középső csik(kb 1hét):D 

Hátrány
még nem tapasztaltam
Tapasztalat
^^
Erre ajánlom
félig terep,félig aszfalt:);)
Ennyiért vettem
2000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

scotty avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
defekt nem volt vele, könnyen gurul betonon/terepen, jó a kanyarstabilitása, lehet vele száguldani: 68,5 km/h-s rekord a budakeszin lefelé :) (a kendával ugyanott csak 60at sikerült). esőben kicsit csökken a tapadás, de nem zavaróan.
Hátrány

terepre túl keskeny és túl puha az anyaga. betonon pedig a középső vezető csík (amitől ugyan könnyen gurul) beleakad még a viacolor közé is. nehéz megszokni hogy rámész a viacolorra és a bringa követni akarja a kő mintázatát :) ezért a 4 répa.

Tapasztalat
én viszonylag sokat járok városba is, oda nagyon jó volt. de a hátsóból hegyen valami kiharapott a középső vezetőcsíkból egy szép darabot (viszont nem durrant ki!!! pedig 4,5 baron volt és kb fél mm anyag maradt a belsőig) ugyhogy ezzel már nem mertem menni. inkább cseréltem kompletten első hátsót 2.125-ös kendára, az XC-re sokkal jobb. de városi használatra nagyon megéri ez a svalbi.
Erre ajánlom
városba, enyhe CC (XC-re már kevés)
Ennyiért vettem
2100
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Papag avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Halk, nagyon jól gurul.
Hátrány
Nekem valszeg sikerül belenyúlnom egy gyengébb szériába, mert pár hónap alatt a legszélső minta mellett körkörösen berepedt. Elég rosszul mutat a berepedés, de nincs más baja. Újonnan amíg be nem kopott a futófelület, esőben csúszott.
Tapasztalat
A hátrányok ellenére nagyon jó, mert könnyen gurul, csöndes. Amikor felraktam (előtte Rubena V34-em volt), látványosan begyorsult a biciklim. A magas mintázat miatt az üvegszilánk és a rajzszeg nem tesz nagy kárt (a belsőt nem bántja).
Erre ajánlom
Nagyrészt aszfalt, de kisebb földutas terep ilyesmi.
Ennyiért vettem
2600
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fenyő avatar
Fenyő
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jó mintázata van, a középső csík miatt jó a gördülési ellenállása, kanyarban is jó, és TELJESEN néma! +Olcsó
Hátrány
A defektállóság - annak ellenére, hogy rá van írva: Puncture protection - az minimális (ha egyáltalán több mint a semmi) Egy picit nehéz(főleg a 2003-as modell, ha az tényleg 900g)
Tapasztalat
Ez egy nagyon jó kis vegyes gumi, de a defektállósága szart sem ér. Nekem az első utamon ezzel a gumival mind a két kerekem defektes lett. 5 tüskét (királydinnye) szedett össze a két gumi, és ezekből kettő csinált lukat, egy az egyiken, másik a másikon. Ami a középső futófelületbe vagy a bütyökbe ment, az nem tett kárt, de ez a tetves tüske csak megtalálja a jó helyet magának, és ami a középső csík mellé ment egy kicsivel, abból garantált a defekt. Pedig csak 2-3mm hosszú kis vacakok ezek, és persze bringáról megláthatatlanok. Ha egy ilyen mintázatú gumit szeretnél IGAZI defektvédelemmel, akkor Schwalbe Marathon Plus ATB a helyes választás. (az olyan mint a Marathon Plus sima, csak a mintázata olyan mint ennek, illetve nagyon hasonló!) Igaz, az a gumi egy "csöppet" nehéz, de hát valamit valamiért. (meg csak 2008-ban lesz nálunk ez az ATB) A defektvédelme miatt csak 3 répa...
Erre ajánlom
Aki túlnyomórészt aszfalton, betonon megy, de néha egy kis terep is bejátszik, és tutira elkerüli a tüskéket, és hasonlókat. (vagy nem érdekli a defekt)
Ennyiért vettem
2190
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

CoolBoy avatar
CoolBoy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Naon jól bír mindent! Szinte Lnyűhetetlen :P Olcsó! Jó tapadás! Sokáig bírja a "durvulást"
Hátrány
Ha elkopott, naon gázos lesz a tapadása, súlya! Nem defektálló, bár bírja!
Tapasztalat
Naon jau gumi! Ajánlom bárkinek, aki csak városban zúzza, és néha terepezik!! 1. használatkor én kapásból defektet kaptam vele, szal a defektállóság... :D
Erre ajánlom
Városban és enyhe terepen
Ennyiért vettem
??? nemtom :D
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Xabi avatar
Xabi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Defektálló, úton viszonylag jól gördül az első pár ezer kilométeren, kanyartartása elfogadható, esőben is jól tapad. Enyhe terepre megfelelő, de csak óvatosan, ésszel. Tartós darab, lassan kopik, olyan 5-6000 km benne van.
Hátrány
Nehéz, miután megkopik a futóél, megnő a gödülési ellenállása. Elvileg mindenes gumi, és pont ezért sehol sem jó igazán. A felnire kínszenvedés normálisan fölszerelni.
Tapasztalat
Öszegezve: ez a gumi azoknak jó, akik nem tudják eldönteni, mire és hol használják a gépüket. Közepesnél durvább terepfelhasználásra, sarazásra alkalmatlan. Városba aszfaltbetyáoknak túl nehéz, inkább egy könyebb-vékonyabb slicket kell fölrakni. Túrázáshoz jó, de oda inkább egy marathont válassz. Edzőguminak országútra jó, erősödni.
Erre ajánlom
Aki vegyesen használja földúton és aszfalton is a bringát, esetleg vegyestúrákra is megfelelő lehet.
Ennyiért vettem
2500
Szerinted hasznos?

46-60 (74 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24 x 1.75
  • 24 x 1.90/2.00
  • 26 x 1.75
  • 26 x 1.90/2.00
  • 700 x 35C
  • 700 x 40C
  • 28 x 1.75

 
szövetsűrűség (TPI):

50


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nem


 
defektvédelem:

van (Kevlar Guard)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:
  • 24 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 690 g
  • 24 x 1.75 Kevlar Guard SBC Reflex 690 g
  • 24 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Black 790 g
  • 24 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Reflex 790 g
  • 26 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 760 g
  • 26 x 1.75 Kevlar GuardSBC Reflex 760 g
  • 26 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Black 900 g
  • 26 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Reflex 900 g
  • 700 x 35C Kevlar Guard SBC Black 615 g
  • 700 x 35C Kevlar Guard SBC Reflex 615 g
  • 700 x 40C Kevlar Guard SBC Black 695 g
  • 700 x 40C Kevlar Guard SBC Reflex 695 g
  • 28 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 860 g
  • 28 x 1.75 Kevlar Guard SBC Reflex 860 g

 
további információk:

511-216


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
CST/ Rubena/ Schwalbe/ Maxxis a linkeltek közül melyik jobb?
8 válasz
utolsó: 2012. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Land Cruiser termékkel kapcsolatban: