- Kellemesen halk suhanás, ahogy szeretem (Azért nem teljesen hangtalan).
- Viszonylag alacsony a Schwalbe Land Cruiser gördülési ellenállása (ha jól fel van fújva).
- Jó kompromisszum döntően aszfaltra, ritkán enyhe terepre.
- Havas, sáros, vagy laza talajon csúszkál mindenfele ez a Schwalbe külső gumi. (Ha az egyensúlyod akarod vele fejleszteni, akkor akár előny is lehet :) )
- Defektállóságon még lenne mit javítani.
- Így 9000km környékén már megjelentek repedések itt-ott, de gyakorlati hátrányát eddig nem tapasztaltam.
- Nem a könnyű gumik közé tartozik.
- Gyalogok ritkán hallanak meg zajkeltés nélkül.
Eredendően elégedett vagyok a gumikkal. A maximum nyomás (4,5 bar) közelébe felfújva a 60kg-om alatt csak minimálisan nyomódik össze a Land Cruiser, az oldalsó bütykök egyenesben nem érik az aszfaltot. Így a széles gumihoz mérten viszonylag alacsony a gördülési ellenállás és remekül lehet vele csendesen suhanni. 2 év és 9000km alatt két defektet szedtem össze. Hogy az üvegszilánkot nem szereti, az egyértelmű, ám ami meglepett, hogy a gesztenyehéj tüskéje is betalált (a futófelületek közti részen). Döntő többségében aszfalton használtam, ahol a tapadás nem okozott csalódást, nagyobb tempóban vett élesebb kanyarban sem adta jelét bizonytalanságnak. Mostanra a futófelület ~75%-a elkopott, lassan esedékesé válik a gumicsere.
Vennék-e ilyet ismét? Igen. Ám mivel a vásárlás óta a felhasználási profilom méginkább eltolódott az aszfalton tekerés irányába, ezért esélyes, hogy győz a kíváncsiság és más mintázatú, vékonyabb gumi lesz az utódja.
Ha döntően aszfalton akarod használni, de néha azért letévednél könnyebb terepre (földút, erdei ösvény) is.