Felszereltség
Geometria
Kényelem
Sebesség - felfelé és lefelé is
A fékek alap Shimanok, ennél azért van jobb is
Röviden: atomjó. Nem vagyok annyira nagy spíler, bár volt már eléggé sokféle bringám, de ez az egyik, ha nem legjobb. Jó a geometria, bár a kormány magassága alapból túrás, de lehet fordítani a stucnin, meg van alátétezés is, bár amit ki tudok tekerni, ahhoz így is jó. A kormány 70cm széles, utána bármire ülök át, egy kicsit szoknom kell a keskenyebbeket. A 3x10es SLX, jó, teszi a dolgát, talán egy picivel még jobban, mint a 2x9, de nem nagy a különbség. A nagy kerék miatt a 36os hátsó tányér mondjuk kell időnként. A fékek alap Shimanok, nekem tetszenek, de jó, hogy gyárilag 180as tárcsa van elöl, 160assal kicsit karcsú lenne alattam. A kerék és a gumik nagyon jók, kár, hogy a felni illesztett, ezt nem lehet jól tublessre átalakítani, nekem legalábbis ezt mondták, azóta persze kiderült, hogy lehet. Elég könnyű is, az enyém 18"as és 12kg körül van gyárilag. Sokat segít a könnyű külső és belső, bár ebből még lehetne faragni egy kilót, de az már nem lenne olcsó. A gumi sárban valószínűleg nem lesz a topon, de szárazon hibátlan, bár poron/sóderen azért nem döntöm nagyon. A Fox villa jó, bár a Sid Race, amivel több tapasztalatom van, az jobb. A gyári nyerget nem is próbáltam, a polcon pihen, a többi kiegészítő OK.