Minden fajta talajon meg állja a helyét. Hátsó fékmerevítés okos húzás volt a gyártótól.
- váz nagyon merev
- jó geometria
- gyárilag stoplis pedál
- Schwalbe Rocket Ron külsők
- Túl sok alkatrész Kellys...
- Iszonyatosan kényelmetlen nyereg
- Lomha, nehéz kerékszett, amibe piszkosul könnyű 8ast rakni
- gagyi tárcsa
- markolat hosszú távon kényelmetlen
- gyárilag elég orr nehéz
- teleszkóp hidegben beáll
- merev nyeregcső
- vacak gyorszár miatt csavarodik a kerék de nagyon
- feleslegesen hosszú első fékcső
- a gyári Sram MTH-306-os első agy 2000km-en belül 2szer kotyogósódott ki
Nagyon frankó gép a Glock mindenkinek csak ajánlani tudom! Nagyon szép színe van. 30 sebességgel jól el lehet szórakozni. Nagyon merev gép. Teló jól mozog. Kilométereket jól bírja kivétel a gumi. Csak azt tudom "mondani" ,hogy ki kell próbálni. Hegyen, terepen nagyon jó. A sok Kellys alkatrészt érdemes lecserélni valami jobb minőségűre. Nyerget már kapásból érdemes cserélni mert iszonyat rossz. Versenyzésre hibátlan módosításokkal. Ha versenyzése akarod használni akkor érdemes kicserélni: felniket, féktárcsákat, markolatot, gyorszárat. Nagyon jó hogy stoplis pedállal van szerelve gyárilag (hülye voltam és lecseréltettem olcsó sz*rra..). Gyárilag elég orr nehéz de ezt valamennyire kiegyensúlyozza a jó geo. Min spóroltak a legnagyobbat?- A kerékszetten. Viszont ebben az árkategóriában szerintem nagyon jó minden hibáját félretéve is.
Túrázásra, versenyzésre.