Akciós áron vettem, így az ár/érték - arány jónak mondható. Gyönyörű külső megjelenés, vonzza a tekintetet, jó design. A festés szerencsére nem annyira kényes, így lakatoláskor nem karcolódik meg egyből. Városi használatra (esetleg néha könnyű terep) tökéletes választás. A fék, a váltó és a teló teszi a dolgát, semmi gond vele. Amúgy szépen fut, nem rossz gép.
A gyári markolat és pedál a vicc kategóriába tartozik, napi használathoz érdemes egyből lecserélni (hobbi és hétvégi használathoz maradhat, csakúgy mint a gumiabroncs). A hajtókar cseréjét is érdemes megfontolni, ha komolyabb igénybevételnek lesz kitéve. Méretem 178/80, a keróé 19.5", a nyereg hosszú távon brutál kényelmetlen! Ha egyhuzamban 10km felett akarsz tekerni, előtte cseréld le!!! Váltáskor és keményebb tekeréskor lehetne csendesebb is, de azért nem vészes.
Nem rossz ez a Viper 2.0, de az előző (ellopták) gépemhez képest visszalépésnek érzem. Az egy Magellan Draco Acera Disc volt. Mindkettőnek 100000 körül van az ára, mégis sokkal jobb a Magellan. Erősebb, masszívabb, férfiasabb, egész egyszerűen jobb! Viszont a Viper 85-öt megér, ennyi pénzért jobbat nem lehet kapni! Mivel 99%-ban városban használom, a gumiköpenyt kapásból lecseréltem egy Continental City Contact külsőre, ami remek döntésnek bizonyult. A Viper megy mint a távirat, tekerek egy párat, aztán csak suhanok az úton, míg mellettem másoknak egyfolytában jár a lábuk. :-)
Elsősorban kerékpárútra, műútra, városi használatra. Esetleg könnyebb terepre.