Merida Kalahari 580 SX mtb

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 79.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (16 vélemény)
Rendezés

agathon avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Strapabíró kerékpár, kb. 9-10 éve használom, meghibásodás nélkül! Minden eredeti rajta, semmit se kellett cserélni, évi kb. 600-800 km-t teszek meg vele. Nehéz terepen, kőkemény gumikkal (4 - 5 bar guminyomással) földutakon hajtok, mint a meszes - és a kerekek még mindig nyolcas-mentesek, pedig 90-95 kg vagyok!

Testes, masszív gép a Merida Kalahari 580 SX, enyhe "motorkerékpár fílinggel".

Hátrány

Rögtön vásárlás után, 0 km megtétele után visszavittem, mert enyhén kattogott az agya szegénykémnek... A hátsó kereket kicserélték a boltban, azóta semmi gondom vele. 

Tapasztalat

Előző bicóm egy eredeti, szovjet "Fecske" volt... Egyenként köpte ki a küllőit, sima, országúti használattól...  Ahhoz képest a Merida egy versenymotor! 

Erre ajánlom

Amatőr terepbringásoknak, földutakra kiváló. De jól bírja a városi használatot, és az országútit is. Csak ajánlani tudom, az árát már rég ledolgozta nálam ez a kiegyensúlyozott, komfortos erőgép.

Ennyiért vettem
75 000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rábai Balázs avatar
15 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

gyönyörű váz/festés

könnyű

király gyári hajtómű tökéletes középaggyal párosítva

jó geometria- talan kicsit farsulyos a gép

tökéletes gyári fékek+ shimano alkatrészek

jó tapadású gyári cst külsők

Hátrány

a fetsés könnyen lépattog a vázról

az bicó öszképhez képest gagyi/hanyag villa (RST) mely könyen kimozogja a 80mm jét és 1 ido után rozsdál a becszuszoja + még kikotyogosodik

fékváltókar fedele könnyen karcolodik-törik

 

Tapasztalat

tökéletes gép

megfelelő átalakításokkal DH/dirt re is képes

viszont gyári felszereltséggel inkább csak 1 fullos xc-t vagy 1 cross-t tesz ki vagy max streetet de ezt viszont méltósággal :)

Erre ajánlom

gyárilag:                               xc/cross/street/country

kiss rászánással:              dirt/DH

Ennyiért vettem
90000
Mért tömeg
13000 g
Csatolt képek
Merida Kalahari 580 SX  2008 mtb
tisztogatás után ;)
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ICE94 avatar
7 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Elég strapabíró és jó váza van.
Hátrány
Kattogó hajtómű.
Tapasztalat
Cseréltem majdnem mindent rajta nagy zsír lett így streetelek vele. A kép régi!
Erre ajánlom
Mindenre mindenkinek.
Ennyiért vettem
50.000Ft használtan
Csatolt képek
Merida Kalahari 580 SX  2006 mtb
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rábai Balázs avatar
15 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 4000-8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

könnyü váz jó heggesztések mar mentem vele vagy 5000 km ert és csak kis problémák voltak vele

- jó váltó

-jó gyári felni

-szép festés

-király gyári teló(rst t6)

Hátrány

kopik a festék

a lanc gagyi 1 hét alatt szetszakitottam

néha félrevalt

Erre ajánlom
futároknak meg azoknak akik gyorsan mennek meg egykerekeznek stb
Ennyiért vettem
90 000
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

*** avatar
***
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
ideális váz.... strapabíró...szerintem a váz ideális DH kivételével.... street meg dirt-re geo-ja miatt nem...teló meg minden jó volt benne... hideget "nem szereti" általába a gyári racsnija télen szétesik... (bárhol tartod)mókuskerék reakcióval...végülis általába shimano alsó kategóriája van rajta.... szóval... 6-8 ezer kilóméter után elvárható hogy szétesik...meg ha azt a racsnit akarjuk újra feltenni... tavaszal ajánlott egy csere...3 éve mindíg télen esett szét... de csak mert mint kiderült, megfayg benne a zsír... gyárilag a capa T6 (legalábbis enyémbe) szerintem az is jó voolt...bár egy szimering csere segített rajta... 10ekm alatt szerintem nem sok...amugy elégedett vok vele...2 évig a cc alatt jó volt...
Hátrány
racsni... de csak egyszer kell kicserélni...
Tapasztalat
elég jó... csak azért mindíg jobb mikor kicserélsz rajta mindent...:P xcr teleszkóp... meg sram 9.0 v fékkel...a gyári fékje is tökéletes volt... csak ....csak...:D
Erre ajánlom
CC főként.. túra... vagy bármi hasonló...
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Montasqmór avatar
Montasqmór
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A váz , kerekek , fék
Hátrány
Teló , váltók , hajtómű , stücni , kormány , váltókar ,külső gumi . Ezek csere
Tapasztalat
Hát szerintem nem túl jól összerakott bringa .
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ÉÉÉÉÉÉÉÉN avatar
ÉÉÉÉÉÉÉÉN
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Nem volt rossz, először enyhe dirt-street keróként használtam. Később ( erre varrjatok gombot ) belepattintottam egy merevvillát és triáloztam vele kb fél évet.
Hátrány
Nekem semmi bajom nem volt vele, a telo telement homokkal, és az olajozás sem segített rajta, szét kellett volna szedni, de mivel az alsó csavar a teló alján nem imbuszos, otthoni tisztitásról szó sem eshet.
Tapasztalat
Nem volt rossz, először enyhe dirt-street keróként használtam. Később ( erre varrjatok gombot ) belepattintottam egy merevvillát és triáloztam vele kb fél évet. Nekem semmi bajom nem volt vele, a telo telement homokkal, és az olajozás sem segített rajta, szét kellett volna szedni, de mivel az alsó csavar a teló alján nem imbuszos, otthoni tisztitásról szó sem eshet. A pedál VÉGIG BIRTA !!!! 8-AS NUKU !!
Erre ajánlom
mindenre mindenkinek mindenhol
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balu avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nekem nagyon bevélt általénos használatra.A kategóriában elég jó (szerintem).A geometria jó, lefele elég jó,meredek felfele kicsit félelmetes. kb 5 hónapja használom de teljesen jó minden. 75 kiló felett ajánlanék egy teleszkóp cserét, kicsit túl puha. Mint említettem a teleszkópot ajánlanám és eszt is szeretném lecserélni. Szóval aki terepen és túrára egyaránt szeretné használni tudom ajánlani teljes szívemmel!!! Ha csak túrára kell akkor arra a teleszkóp is tökéletes...!
Hátrány
Egyenlőre csak a teleszkóp. Mással semmi gondom.
Tapasztalat
Mint már töbször leírtam bevált!!!!!!
Erre ajánlom
Ha nincs túl sok pénzed de akarsz egy jó terep (persze bizonyos határokon belül)bringát amivel akár túrázni is tudsz ez tökéletes választás!
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Speed-fighter avatar
Speed-fighter
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Figyelj bratyó ha én tíz kg-ot mértem akkor annyi,úgyhogy told arrébb a kerékpárod de tüstént.Jól gyorsul,megy mint a bögyő,zorall a megjelenés,igaz,hogy nem pro disk,de meghalnék,ha 5 kilót adnék egy bringára.Szervó,dupla digit klíma 8 lufi.
Hátrány
Hát kicsit fos a váltó,és csak 285 paripa.ja és csak v 8-as.
Tapasztalat
Azért jo ahogy van...
Erre ajánlom
Street Racing
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lol avatar
lol
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
Akciós volt, megérte megvenni. Jól néz ki. Egy belépőszintű MTB
Hátrány
NEhéz. Én nemtom, te hogy mérted a 10 kg-t :) LEhet te vmi karbon trek-ről írtál. Recseg a pedál + gagyi hajtómű
Tapasztalat
Ennyi pénzért megérte. De aki tekert már jobb bringával nem fogja szeretni :|
Erre ajánlom
Mondom belépőszintű MTB
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mess avatar
Mess
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó a váz,a pisztoly váltó,meg talán a teló. Jól néz ki,nem olyan nehéz kb.10kg
Hátrány
Kicsit csörög a lánc,alapból xar a fék ,vegyél rá tárcsát.
Tapasztalat
Sz.tem hasonló a
Erre ajánlom
Városi bringázásra,de a BMX pályán is megállja a helyét.
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gTWELVE avatar
gTWELVE
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
olcsó, pénzedért relatíve tök jót kapsz. Optimális villahossz, ilyen városi kirándulos tekeréshez. Elég masszív a váz simán birja a zúzosabb erdei túrákat is.
Hátrány
kategórájában semmi tipushibája nincs,
Tapasztalat
Telók jól állíthatók, pedál az cserére szorul, kicsti műanyagos verzió. Aszem ez az egyetlen műanyagos alkatrész a bicón. SpeedMetal bicóboltba most 64K annyiért nagyon megéri. Össze sem hasonlíthato pl egy 120król leárazott Hervises bicóval, simán kenterbe veri.. ;) Mindenkinek ajánlani tudom.
Erre ajánlom
Városi, Erdeitúrázásra. Nem kőkemény DH-ra arra kicsit más való.
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Merida city fight avatar
Merida city fight
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon csendes szinte semmi hangja sincs,hajlított kormány,rst teló,szerintem jól lehet állítani a rugózást.
Hátrány
A váltó nem a legjobb,csak 8cm a rugóút a gyári felnik nem olyan jók.És csak 24 sebességes,Kb 13-14 Kg.A komojabb ugratásnál össze koppan.Felni,váltók,teló,lánc,tányér csere után kicsit komolyabb akadályokkal is elbír.Ja +kormány szár csere.De szép lassacskán deore lx,xt,xtr lesz minden.
Tapasztalat
SZerintem a lényeget leírtam.
Erre ajánlom
Gyárilag csak város.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Andrew avatar
Andrew
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
kezdő dirtre sztem jó a váz tuti
Hátrány
ha ugrálni akarsz vele akkor teló, pedál, hajtómű korm, korm sz., külsők, cserére szorulnak meg ajánlok rá láncvillavédőt laza a lánc
Tapasztalat
inkább vegyetek magellan polaris-t nem sokkal drágább és sokkal jobb ja, és az a dh freeride kamu ugrálok meg cirkálok a városban
Erre ajánlom
hegyikerekezésre nem mert nehéz ahhoz hobby vagy dirtre jó
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sotie avatar
sotie
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
jó geometria.jó ár.szép.kirájj
Hátrány
a váltóval naggyából + voltam elégedve,de a hajtókar 4szögletes.... a pedál alapból csere és a felniket is minnél hamarabb le lehet cserélni.
Tapasztalat
a gyári pedál 1 hét alatt szétment (csapágygojó eltört). utána garanciával kicserélték de az is csak 1 hétig tartot.szóval kell rá 1 jó pedál.a felnibe hátsóba 1 hónap után lett csak nyolcas de azt lecseréltem az első még bírta egy darabig...kormányt lecseréltem egy hajlítottre csak jobban néz ki meg erősebb is.ja és a gyári külsők nagyon szarok., hamar kopnak.a belső nekem meg mind a 2 kilukadt.
Erre ajánlom
ha felnit és hatókart cserélsz ugrálást is bírja
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (16 vélemény)
Rendezés
Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Kalahari 580 SX termékkel kapcsolatban: