Selle Italia Onda Trans Am nyereg

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

djbahool avatar
56 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Ultra kényelmes ez a Selle Italia nyereg.

Tekertem már vele 133km-t is, de meg sem éreztem.

Van hogy utcai nadrágba megyek vele, de úgy is tökéletes.

Nem nehéz, prosztatakímélő kivágás.

Pálca nem recseg, nem ropog.

Víztaszító.

Volt már 1-2 bukás vele, de semmi baja nem lett.

Anno használtan vettem (akkor sem vol már mai gyerek), tettem már bele kb. 6000 km-t, és még csak most kezdett el repedezni.

Hátrány

Nem tapasztaltam.

Erre ajánlom

Bármilyen felhasználásra merem ajánlani.

Én speciel versenyre is ezzel járok,

Ennyiért vettem
bringán volt
Mért tömeg
367 g
Csatolt képek
Selle Italia Onda Trans Am nyereg
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Méretek

 
szélesség (mm):

166


 
hossz (mm):

288


tömeg:

345 g


 
színválaszték:

Fekete


 
pálca anyaga:

Alumínium


 
nem:

Férfi


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia Onda Trans Am termékkel kapcsolatban: