Selle Italia X1 Cube nyereg

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.07.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




hufiakos avatar
31 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Jó csillapítás
  • Szép kidolgozás
  • A sinek nem kopnak rajta
  • Minőségi munka a nyereg
Hátrány
  • A bevonata könnyen kopik főleg ha fehér
  • Nekem nagyon kemény
  • Hosszú távon kényelmetlen
Tapasztalat
  • Az új kerékpáromon volt rajta gyárilag. A korábbi bringámon Ritchey marathon comp nyereg volt. Azt gondoltam, hogy ez jobb lesz. Sajnos tévedtem. Nekem nagyon kemény még betétes gatyában is ez a Selle Italia X1 nyereg, és csak rövidtávon (max 20km) tudtam használni, így le is cseréltem. A keménység ellenére a kidolgozása, minősége és kinézete kiváló.
Erre ajánlom
  • XC, rövid távú tekerések
Ennyiért vettem
Bringán volt
Csatolt képek
Selle Italia X1 Cube  2013 nyereg
Selle Italia X1 Cube  2013 nyereg
Selle Italia X1 Cube  2013 nyereg
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

135


 
hossz (mm):

280


tömeg:

291 g


 
színválaszték:
  • fekete-kék
  • fekete-piros

 
pálca anyaga:

Acél


 
nem:

férfi


 
további információk:
  • Flex Control párnázás
  • Nyeregtest: Rylsan és Nylon N6
  • Borítás: vízálló szintetikus bőr

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia X1 Cube termékkel kapcsolatban: