- Szerintem kényelmes,de ez egyénfüggő
- Jól néz ki fehér színben (de éppen emiatt kényes is, mint miden fehér színű dolog)
- Nem túl gyorsan kopik
- Stabil, kellőképp robosztus
- A fehér szín miatt a legkisebb piszok is meglátszik rajta
Ülni rajta kerékpározás közben, nem válik kényelmetlenné kicsit hosszabb utak során sem.
Jól néz ki
Masszív anyag
Nem koszolódik
Nem kopik
Könnyű tisztítani
Nem csúszkál, stabil.
Nagyon kemény, még betétes nadrágban is.
1 éve használom, a keménységén kívül nem tudok róla rosszat írni.
Hosszabb túrákat is be lehet vele vállalni, de csak több részletben hogy a hátsó felednek legyen ideje regenerálódni :)
Túrázás
-Kényelmes, elég sokat ültem rajta, hosszabb túrákat is tettem vele, de eddig nem volt probléma. Nem gondoltam volna, hogy egy bringához kapott nyereg lehet ilyen kényelmes.
-Eléggé strapabíró, nem hámlik, nem kotyog, nem szakad.
-Könnyen tisztítható
-Olcsó
-Szerencsére nincs vele negatív tapasztalat, az új bringára is majdnem ilyet rendeltem. :)
Trekking bicajon volt gyárilag. Féltem, hogy kényelmetlen lesz, mert az ára alapján nagyon rosszra számítottam, de kellemes csalódás ért. Az egyik legkényelmesebb nyereg, amin valaha ültem :)
Trekking, MTB, illetve, ha valaki nem szeretne sokat költeni nyeregre.
Ahhoz képest hogy nem egy komoly felső kategóriás nyereg, nagyon meg vagyok elégedve vele. Kiküszöbölve azokat a hibákat, hogy állandóan hátra csúszik, ami a nyeregcső bilincs baja, nem a nyeregé, most tökéletes. Egy jó betétes nadrággal semmi probléma, fájdalom, kényelmetlenség. Ezt mondom úgy, hogy egy 3 napos 430 km-es tekerés után is simán ráülnék.
Csak ajánlani tudom mindenkinek, de aki 10-20 km-t tekerget munkába vagy ilyesmi, az felejtse el, mindenképp kötelező a betétes nadrág.
Nem nagyon tudok mondani, talán az ára. Én 6ezerért vettem, bár lehetett volna olcsóbban is, de hamar kellet és egy helyen kaptam csak, az is leszerelt nyereg volt.
Korábbi nyergemhez képest nem nagy változás, mivel az is selle royal volt, csak az elődje (mach) Egyformán jó, és kényelmes. Talán ezen már jobb a kialakítás, hogy kímélje minden testrészemet :)
Hosszú távú tekerésekre (akár 400 km) simán, egy jó nadrággal
- Könnyű tisztítani
- Olcsó
- Rövid távon kényelmes
- Nem nehéz
- ICS lámparögzítés
- Hosszú távon nem a legkényelmesebb
- Nincs érdesítés
- Egy ICS hátsó lámpa új, bolti ára 3600 forintnál kezdődik
- A sínről a bevonat lekopik, ezek után rozsdásodik is
Nem a legkényelmesebb ülés, amin valaha ültem, de ennyi pénzért nem kapunk legalja szemetet, az ülés pedig úgyis ízlés dolga.
Egész napos túráknál ajánlott, egy jól párnázott nadrág.
Ha valaki nagyon esztétika párti, akkor egy ICS-es ülés jó választás lehet, amennyiben az ember rászán plusz ezreket a világításra.
Nekem bejött a formája, úgyhogy amikor egy esésnél letörtem a hátuljából egy szép nagy darabot, elhatároztam, hogy ugyan ilyet, vagy ilyen formájút fogok keresni. Így lyukadtam ki a Lookin Viper-nél, aminek a formája, tökéletesen egyezik, csak kényelmesebb anyagból van.
XC, AM, FR, stb stb stb
Ülni rajta
- Szép
- Nekem kényelmes
(még) nincs
Városi, és kisebb nagyobb túrákon használom. A maximum távolság vele 122 km volt országúton, de ott kerékpáros nadrágot is használtam. Nagyjából 90 km után kezdte csak törni a ****em.
Ez viszont nem feltétlenül a hátránya, mert
- előtte nem igazán készültem a hosszú útra edzésekkel vagy ilyesmi, tehát nem voltam hozzászokva hosszú távon a kerékpáros nyereghez
- az út a vége felé eléggé kátyús volt, amin nem hiszem hogy bármilyen nyereg segítene
- a második 122 kilométeres utam (2 nappal az első után) már nem volt ülés szempontból kényelmetlen, tehát hozzá lehet szokni.
Egy bringás ismerősöm azt mondta nekem: a hosszú távú bringázás nem feltétlenül a kényelemről szól, hanem a teljesítményről. A megfelelő üléspozíció beállítása nagyon sokat segít a kényelemben is. Kerékpáros nadrággal 100 km felett is tűrhető. 60 kilométeres túrákon voltam párnázatlan nadrággal is.
jól néz ki, remek sportos formája van
viszonylag olcsó
sportosabb üléspozícióhoz passzol
vízálló
van rajt koptatóréteg oldalt ami védi a nyerget
van rajt ICS azaz rögzíthető rá villogó vagy nyeregtáska is
hosszabb távon betétes nadrág nélkül kényelmetlen és kemény (bár nem is erre találták ki)
Mint minden nyereg ez is megszokást igényel. Én azt vettem észre, hogy inkább sportosabb biciklikhez, sportosabb üléspozícióhoz passzol jobban.
Első utamon még egy 10-15km-es út is egy halál volt vele, aztán kezdtem megszokni és később ez már kitolódott 30ra. Betétes nadrággal ez még javítható.
Tetszett benne, hogy remek keskeny, áramvonalas, könnyű mégis minőségi nyeregről beszélünk.
Lehet még párszor tekerek vele és összeszokunk még jobban de mivel én a kényelmesnél nagyobb távokat megyek ha nekiindulok (30-50km) így inkább lecseréltem egy másikra.
Rövidebb távokra, sportosabb bringákra, sportosabb üléspozícióhoz remek választás!
Már nagyon rövid távolság (25 km) letekerése után jelentkezett a több napig tartó fájdalom a hátsó részemen, kegyetlen fájdalmakat tud okozni. A megjelenése nagyon sportos, de a komfort érzet fontosabb a megjelenésnél úgy gondolom.
Pót nyeregnek tökéletes, jobb ha a szekrényben eldugva van.
Sportosabb üléspozícióhoz jó a formája.
Pikkelyesen perg a legkülső réteg.
Bő fél év használat után, 3 óra tekerésre is megfelelő. Összeszokott a nyarag és az ellenpárja :-). Zsibbadás azért elöfordul, de percek alatt elmúlik. Jellemzően nem biciklis, hanem betét nélküli futónadrággal használom. Nekem a betét nem jön be, mivel csak szétkeni (nem eltünteti) a nyomásérzetet az alfelemen.
Előredőltebb pozicióhoz lehet megfelelő.
Hát talán az ára. Meg nem csúnya. Tartós is, csak bírja az ember.
Szörnyen kemény és kényelmetlen. Az biztos, hogy a Balatont nem ezzel a nyereggel kellene körbe tekerni. A rezgéseket még véletlenül sem csillapítja. Egy idő után szörnyen nyekergett, hiába húztam újra a csavarokat.
Bringán volt ez a nyereg. Sajnos elég sokáig kínoztam magam vele, mire rászántam magam egy zselés nyereg vásárlására. Ég és föld a különbség. Előbb kellett volna cserélni. Hosszú távra semmikép sem ajánlom. kinyírja az ülőpárnákat és mást is.
Csakis rövid távra, mondjuk boltba járni.
- Realtív olcsó a Selle Royal Viper
- Nem issza be a vizet (reggel szépen le lehet törölni egy mozdulattal a harmatot róla)
- A fehér gyorsan koszolódik
- A kialakítása egyáltalán nem jött be nekem
- Kemény és kényelmetlen is hosszabb távon
Rövid távon, városi futkározásban megállja a helyét. Viszont hosszabb távon ripityára töri a feneket. Az első dolgom az lesz, hogy lecserélem.
UPDATE:
Gondoltam adok neki mégegy lehetőséget, mielőtt pénzt adnék egy másikra. Egy kicsit magasabbra állítottam a nyerget, és nem egy jól megpakolt hátitáskával vágtam neki az útnak, hanem csak egy kis övtáskával. Csodákcsodájára a 70 km-es táv nem is volt olyan fájdalmas vele.
Szóval lehet kell egy kicsit több idő az összebarátkozásra, meg egy kicsit el kell szöszölni a beállításokkal.
Ezért a 2 répáról sikerült feltornáznia magát 4 répára.
Szép kialakítású ez a Selle Royal nyeregg. Kényelmes, jól megtartja az ember testét. Nedvesség nem árt neki.
Egy éves, minden napi használat után a képen látható módon kopott. Több órás folyamatos bringázás után azért megérezni, de szerintem sok nyereggel így van az amber.
Amikor először felpattantam rá, eléggé feltörte a hátsómat, de ez nem a nyereg hibája, mert előtte már régen nem bringáztam. Ám amikor hozzászoktam, utána már nem volt ilyen gondom egyszer sem.
Város, gyorsulásra.
Könnyen letisztítható róla a sár, lepereg róla a víz. Nagyon merev, nem hajlik össze-vissza. A felülete erős és tartós, sportos kialakítás. A sínen van cm skála is.
Legfljebb annyi hogy egy kicsit kényelmetlen hosszútávon, nade most komolyan, rakjanak bele seggmasszírozót?? Aki szeret biciklizni azt nem zavarja.
Nagyon erős szerkezet ez a Selle Royal nyereg, a síne a legjobb.
Teszi a dolgát rendesen. Nem hajladozik, stabilan ülhetünk rajta. Nincs rá panaszom. Aki 50km felett megy terepen az már elgondolkozhat egy géles ülés beszerzésén, de rövid illetve közepes távolságra tökölétes.
Tartós, vizet nem issza be, nem dörzsöl ez a Selle Royal nyereg.
- nem kényelmes, töri a segget, kemény
- nekem keskeny, pedig kifejezetten vékony alkat vagyok
- 0 rezgéscsillapítás
Ingyen kaptam, tartaléknyeregnek jó. Terepen 20km, aszfalton 40 km után már elég.
Tartaléknak.