CSAK TorpedAL VÁZSZETTET VETTEM, erről írok:
- Kedvező ár (váz)
- igényes, nagyon szép matt grafit szín
- szép fejcső és villa
- nem túl sérülékeny a festés, remélhetően sokáig ilyen szép marad
- EZ NEM FELTÉTLENÜL HÁTRÁNY, de számítani kell rá, hogy az előző véleményező leírásával szemben (elöl-hátul) max 700x25-ös gumit fogad!!! 700x28-as Conti GP4000SII-vel próbáltam, azzal nem forog a kerék, mert a gumi hozzáér a vázhoz/villához!
- a grafit / világoszöld jól mutat, de nekem nem jött be, ezért a zöld dekort kékre festettem.
- más hátrányt nem tudok, legfeljebb a komplett 2x7 sebis verzió ára, mert ezt több helyen is 140e Ft körül hirdetik, de én ennyit nem adnék egy 2x7 sebességes, Tourney váltóval szerelt bringáért.
- Csak a TorpedAL vázszettet vettem, erre, ebből építettem egy 2x8 sebességes fitnesz bringát.
- a váz nagyon igényes, mind a hegesztések, mind a fényezés, a szín, a Csepel felirat szép, minőségi munka, a festése nem különösebben sérülékeny. A korábbi, lenti tesztben nagyon jó képeket készített a kolléga, kb. a valós színt látni a képeken. (kivéve a zöldet, ami a valóságban sokkal világosabb)
- stabil váz, fordulékony geometria, jó vele menni.
Adatok:
- 184 cm magas vagyok, az 56-os vázat választottam.
- 68mm-es, Angol menetes mono kell bele
- villasaru távolság elöl 100mm, hátul 133? mm
- 31.8 mm nyeregvázcső, 27,2 mm nyeregcső
Outi vagy fitnesz bringának is jó.
Vigyázz rá, mert 'élőben nagyon szép, nehogy ellopják a szarkák :-(