Avid Juicy Ultimate tárcsafék

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

PeterUFo avatar
35 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon erős, állítható nyomáspont és fékkar távolság. Könnyű. Két csavaros felfogatás. Gyönyörű a karbon fékkar.

Hátrány

A gumi alkatrészek elöregednek. Ekkor letapadós lesz, vagy ha a membrán adja meg magát, akkor szivárog az olaj a tartályból. Szerencsére mindkettő orvosolható, bár membránt találni nem egyszerű, de jó bele a Juicy 3-5 membránja. Lehetne merevebb a fékcső.

Tapasztalat

160-as tárcsával használom elöl-hátul cc bringán ezt az Avid tárcsaféket. DH-zom is, szóval kell a fékerő lefelé. Ha jól sikerül beállítani, nagyon hatásosan állít meg az Avid Juicy Ultimate. A beállítás viszont tapasztalatot, és sok kilométert igényel. Simán egy újas fék, nagyon szeretem. Nagyon praktikus a nyomáspont állítási lehetőség.

Imádom a karbon fékkarjait, gyönyörűek, és kényelmesek.

Szerintem egy kicsit nyúlós a fékvezeték, de igazából menet közben ritkán zavaró.

Használtan vettem, rendbe kellett hozni, de megérte.

Erre ajánlom

CC XC, másra még nem próbáltam

Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
Avid Juicy Ultimate  2008 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BabLeWeS avatar
6 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Atom fék. Jol fog és néz is ki.
Hátrány

gyári légtelenítés...

Tapasztalat

igaz h csak 4 hete van nállam a fék de első nap ahogy felraktam a bicajra egyböl mentem vele. nem állítottam be semit és lefele a lejtőn majdnem kiestem a kamion elé ugy fogot 1 ujjal. azota h beállítottam és uj pofát raktam rá megálok vele bárhol.

Bírja a kiképzést a tárcsa és a minden:DD mert eddig nem volt ugy h nem hátsó kerékkel a levegőben áltam meg pedig 70 kiló vok nem szégyellem. szal jo fék

multkor oda adtam anyámnak a biajt (egyedi építésű kona shred-et) ugy jött haza h többet nem megy a bicajjal mert fejre ált vele az ucca aljába.:DDD

de csak előre mert hátha felesleges kidobni érte még az akciós árat is uda elég 1 sima mehanikus (hayes mx2)

De megéri

Erre ajánlom
mindenre csak tudás kell hozzá
Ennyiért vettem
48000 eBIKE akció:DD
14 olvasó 79%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsolti avatar
zsolti
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon fasza fék sztem a legjobb a világon
Hátrány
kegyetlen drága
Tapasztalat
faja nagyon jó kis fék de enyiért inkább már megéri venni kettőt
Erre ajánlom
bármire
Ennyiért vettem
75000
12 olvasó 42%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.