Csepel Royal 3* trekking/városi váz

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.10.)
  • Listaár: 29.990 Ft

HASONLÓ trekking/városi váz TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Csupati avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó

Strapabíró

Jó geometria

Hátrány

Ha a helyén kezeled akkor nincs. Olyan mint a békebeli Csepelek. Kicsit kopott, kicsit rozsdás egy-két helyen, de még az unokám is használni fogja! 

Tapasztalat

Komplett, használt kerékpár ként vettem. Egyedi építés, csak a váz Csepel. Olyan jól van összerakva, hogy csak újra kellett zsíroznom, letörölnöm a rozsdát és már kész is! Én, a notórius bringaépítő NEM TALÁLTAM HIBÁT rajta.! A gumit és a kormányt cseréltem csak le, de slick és a kényelmes kormány az én fétisem. 

De térjünk vissza a vázhoz. Ehhez a 2011-es szériához nem volt még szerencsém. Olvastam jót is, rosszat is róla, láttam is már ilyet, hát eljött az ideje, hogy ki is próbáljam. A hegesztések, a baltával faragott papucs és a vékony csövek a régi Csepel BMX-eket idézi, a 70-es évekből, szóval nosztalgikus hangulatba kerültem és megvettem.

Volt már nekem az utóbbi években Aventon Cordoba, 2017-esRoyal 3,  Torpedó, alu Royal, Frisco és Royal 4 is, de azt kell, hogy mondjam ez tetszik a legjobban. Nem akar többnek látszani, mint ami: egy eszköz, egy szerszám ami elvisz A-ból B-be, csendben teszi a dolgát, semmi csicsa, semmi flanc.

A geója elmegy, elvégre nem a Londoni Velodrómba készülök vele, a pedál tutira nem fog leérni, hacsak nem te vagy Valentin Rossi, a kormányzás, egyenesfutás jó, kényelem ok.

Szóval van egy bringám ami maradni fog, még egy darabig biztos! Gyermekkoromban be lettem oltva Csepellel, szóval a következő vagy egy acél Rapid lesz, vagy feljebb lépek a Star Trek szintre, és spórolok egy Deepspace-re.

Szóval ha valakinek számít a hazai, az vegyen bátran Csepel, a többiek azzal járnak, amivel akarnak. Ebben a cégben van potenciál és eltökéltség, hogy kiszolgálják a hazai igényeket. Egyetlen hibájuk ként csak azt tudom felróni, hogy a magamfajta hobbitoknan csak a Deepspace-ből van megfelelő vázméret.

;-)

Erre ajánlom

Városi csapatás, de a váz és a villa elbírja a cyclocross külsőket is, szóval csak rajtad múlik! 

Csatolt képek
Csepel Royal 3* trekking/városi váz
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sandorp9 avatar
127 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Olcsó vázszett,
-sárvédő szemek,
-sokat finomult hegesztések,
-kényelmes acél váz,
-sok szín közül lehet választani,
-hátsó papucs megmunkálás,
-magasan helyezkedő monoblokk,
-több gumiméret,
-tartósabb festés

Hátrány

-Nagy súly,
-rozsdásodás,
-még mindig sok a silány váz

Tapasztalat

Használtan vettem városi rohangálósnak...;
Maga a váz 4120as hi ten acélból van, elég kényelmes, jól nyeli a rezgéseket, ellenben nehezebb, mint az alu váz. Fordulékony, fürge gépet lehet belőle építeni, csak a gyorsíthatósága kicsit elmarad az alu-tól. A hegesztések sokat finomodtak, a festés is tartósabbnak tűnik, ráadásul sok színből lehet választani. Városi lévén én jó ötletnek tartom a sárvédőszemeket, a minden napokra vannak kitalálva ezek a bringák... és akár még egy csomagtartót is felrakhatsz rá. Ezekre a vacak utakra kemény lenne a 23-25 gumi, de szerencsére a vázat úgy alakították ki, hogy a 32es is belefér, de még lehet a 35ös gumi is (én 28assal gurulok). Viszont ha sárvédőt is teszünk fel, akkor már a 32es gumi is sok lehet. A monoblokkház elég magasan van, így fixi ként 170es hajtókarral simán lehet dönteni a bringát, persze nem a végtelenségig... A gyári bringákat 25,4es nyeregcsővel árulják, illetve az előző tulaj is azzal használta, de már a tesztkör alatt is folyamatosan becsúszott, hiába volt rendesen megszorítva a nycs. bilincs. Ezért belepróbáltam egy 27,2es nycs.-t és szépen belement(?). Akkor ez most mi is valójában? Elírás a gyártó/viszonteladó részéről vagy egy hibás db? Mondjuk sokat nem kellet szenvednem a berakással, szépen becsúszott, a nycs. bilincset feszítettem kicsit szét, de még a rögzítő/szorító csavar is szépen a helyére ment... A vázzal kapcsolatba egyedül a rozsda miatt aggódom, de szerintem ha 2évente belül is lekezelem valami "vázvédővel", akkor nem lesz baj, legalábbis remélem...
Teljesítményre 4est azért adtam, mert egy cro-mo acél vázból vagy (akinek az kell) alu-ból még jobb bringát lehet építeni, ha... DE ez ugye design, divat váz és nem verseny- vagy pályaváz... Viszont ár/teljesítményre megérdemli az 5öst, mert ennyiért nagyon szép/díszes-színes/használható bringát építhet magának az ember... szerintem(!).

Erre ajánlom

Kezdő fixinek vagy üsd-vágd városi rohangálósnak, illetve ha egy színes bringát szeretnél magadnak.

Ennyiért vettem
25000Ft postával együtt
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2016 trekking/városi váz
fixi
Csepel Royal 3*  2016 trekking/városi váz
Csepel Royal 3*  2016 trekking/városi váz
SS
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

IMR avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Kidolgozottság:

a hegesztések korrektek ehhez az árhoz és a festés minősége szintén,

bár utóbbit jó kipróbálni egy félreeső részen, hogy tudjuk mit bír.

A hátsó papucs régi hibáját elegánsan megoldották.

Merevség:

közepes igénybevételnek megfelel, nagyobb terhelések és

megrázkódtatások esetén már csavaroghat.

Geometria és vázméret:

a *** geometria úgy 3 éve egyetáll.

Talán katalógusból mm-ben is igazolható.

Tipikus geometria előre emelkedő felsőcsővel és elég jó irányíthatósággal.

A vázméretek egymáshoz képest elég tág felhasználói kört meg tudnak célozni.

Ár:

az alacsony vagy közepes árfekvést célozza meg a közepes minősséggel.

 

 

 

Hátrány

A fejcső márkaemblémája: lengyelpiaci emlékekre és

régi olcsó műanyag gyerekjátékokra asszociáló képességgel bír.

 

 

Tapasztalat

Ha kérhetném a **** modellekkel ugyanazon véleményben ne mossák össze,

mert azok egy klasszissal más történetek.

Erre ajánlom

Egyedi első városi fixi vagy singlespeed kerékpár építésére.

Ennyiért vettem
32.000 HUF
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

peeterson avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, brutálfutárként használtam
Előny

Strapabíró, könnyen szerelhető, és nem annyira vészes a súlya. Merevsége megfelelő. Geo nekem kimondottan tetszik. Jól el van találva.

Hátrány

Festés nem a legjobb. Anyaga még nem a legtutibb. ezeken kívül kb. semmi. :)

Tapasztalat

Nálam jól teljesít. Elvisz ahova kell, könnyen megáll ha akarom. Volt már egy nagyobb ütközésem vele, de semmi baja nem lett. Csodálkoztam is.

Erre ajánlom

Városban mindenre. Futkározni! A-ból B-be bármikor elvisz.

Ennyiért vettem
16000
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2014 trekking/városi váz
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés