*Jól néz ki
*Nem túl drága
*Ehhez mérten megbizható minőség, nincs sok gond vele
*A Kenda külső amit adtak hozzá gyalázat, kukába való muszáj lecserélni
*Ülés hosszabb távon kényelmetlen, megfájdul a sejhajom, szintén cserére szorul
*Ahogy megkaptam zörgött a sárvédő, nem volt megcsinálva rendesen a rögzítése (a kötelező ellenőrzésen ezt kijavították a boltban) és a csomagtartó is berezonált, szikszallaggal körbe tekerbe azt összeütköző részeket kiküszöbölthető ez is
*A festés könnyen megsérül, érdemes előre vigyázni a bicikli zár fel és levételekor, mint pár csúnya csík után megtanulni
Ami igazán földhöz vágott az említett külső amit egyszerűen muszáj cserélni. Nem akarok túlozni, nem volt eddig túl sok különböző kerékpárom, de egy ősküvölet berepett, lekopott külsős bicajjal volt hogy egy fél évig megtettem napi 20 kilométert és igen ritkán volt defektem. Ezzel a vadonat új kerékpárommal ha hetente párszor vagy annyszor se elindultam a városba, város mellé és kaptam a defekteket hol hátul hol elől. Egyszer adtam kölcsön tolva hozták vissza. Szóval ez vicc. Nem tudom hogy mindenhol ugyan ezt a középen alig barázdált Kenda külsőt rakják-e rá, de ha igen akkorszámoljunk rá vagy 10 000-et bicikli árára.
Az ülés is elég kemény hosszabb útakon. Éppen még nem cseréltem le, így kilehet bírni de előbb utobb lefogom még kb. 7-8000.
Ezeket leszámítva 1 évi használat után rendben van a bicaj, kisebb 10-20 km-es aszfalt túrákat jól bírja, nincs gond vele. A nagy kerékméret miatt haladósabb, jól megy, de a külső amit vettem hozzá az is aszfaltra való, így homokos földúton (Kiskunságban gyakori) megfekszik és hajthatatlan - így ezt is érdemes figyelembe venni. Ilyen használatra érdemes megvenni ilyen árban örömét leli benne az ember, és jól is néz ki - általában dicsérik az emberek, ami szintén nem hátrány és még sem került százezerbe...