Az ára mindenképpen. Belépőszintű kerékpár, ahogy egy belép szintű okostelefontól sem várható el a magas minőség, úgy a Csepel trekkingjétől is alap és fapados kialakítást kapunk kézhez.
Nekem a fék három év után is megfelelően fog, dombvidéken használom, de nem tapasztalok rajta extra kopást.
A váltórendszer is épp, nem jellemző pontatlanság, a csapadékos időben is megbízható.
A duplafalú felni egész megbízható.
A kerékpár önsúlya jelentős, ez időnként hátrány, de számomra igen stabil a bicikli.
Az első teleszkóp hiánya az ár ellenére sem problémamentes, a magyar utak állípotára való tekintettel.
Körülbelül két év után megjelent egy időnként felerősödő kattogás, mint kiderült a pedál csapágya halódik.
A gyári nyereg cserélendő volt, ugyanis elferdült, az utána kapott ugyanilyen típusú ülés megfelelő.
Téliesítés után az elmúlt két évben egyaránt elvesztettem egy-egy fokozatot a hátsóváltón, nem teljesen értem, de sokat kellett korrigálni.
Használattal teli három év után, az első kerékben található szalag oly mértékben elmozdult, hogy a belső felrobbant, de egyszerűen cserélhető volt.
A gyári (elemes) első lámpa katasztrófa
Nos, felnőtté válásom egyik állomásaként tekintek a jelenlegi trekkingemre, amellyel rövidebb (40-60 km) túrákra, napi szintű városi bringázásra vállalkozom.
A Mecsek lábánál élek ezért gyakran pörgetem a váltót, korrekten működik.
A kerekek esős időben is jól funkcionálnak. A hosszabb túrákon érdemes kerékpáros nadrág vagy üléshuzat használata a kényelem növelése okán.
Városi tekerés; Balaton-kör; Aszfaltos túrák