Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz

29 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-15 (29 vélemény)
Rendezés

Lapetus avatar
1 vélemény
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A váz brutálisan erős volt, mindene megbízható és strapabíró.

Hátrány

Akkoriban nem volt számomra hátránya, max az hogy vizesen megnyikkant a fék.

Tapasztalat

Egy vasúti kocsit is el lehetett volna vele húzni úgy, hogy mindegy hova akasztottad volna rá a kötelet. Szerettem nagyon, újonnan vettem 1992-ben és 23 évesen adtam el a képek szerinti állapotban.

Ennyiért vettem
24,900.-
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

smalltown avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Örök, mint a nyomorúság...

14 évesen, ballagási pénzből vettem újként 1993-ban 29500 Ft-ért, ami akkor sok pénz volt. Aztán 18 éven át használtam egyfolytában, lévén nem volt másik kerékpárom. És tűrte. A váltókarokon (kb 12 év után adták fel) és a nyergen, meg a hátsó soron, fékpofákon, monoblokkon, külsőkön, láncon kívül minden eredeti rajta. Kapott mindent, párszor a kékesi déli sípályát is, ami merev villával elég érdekes, de zokszó nélkül ment. Csak komputerből hármat fogyasztott el.

Teljes 3x7-es Shimano Altus C10 szett, 28-38-48 hajtóművel, Shimano agyakkal, Reynolds 500 Cro-Mo váz, GForce villák.

A mai napig megvan, sosem adom el, mert többet ér, mint, amit kapnék érte. Ha évente egyszer használom, akkor is megéri. 3 éve a falra akasztva pihen. Egyáltalán nem rozsdásodik.  Igazából újrafestetni, a matricákat újra legyártatni és teljesen felújítani is megérné. Nem tudom melyik mai kerékpár nyújt ilyen tartósságot.

 

Ja, anno a vázra-villára a Schwinn 10 év garanciát adott, az országútim vásárlásánál pedig 5 év, csak a vázra szóló és csak az első tulajdonost megillető garanciától kellett volna hátast dobnom .

 

Update: Újra használatba került, egynapos 70-100 km-es túrákat teszek vele. Tökéletesen működik és kényelmes is. A kerekek, agyak, hajtómű, kormány, váz-villa még az eredeti. 

Hátrány

Csak annyi, hogy már nem gyártják.

Erre ajánlom

Tényleg mindenre jó, tapasztalatból mondom. Én sokat mentem vele hegyen, turistautakon, pedig nem az a vérbeli monti.

Ennyiért vettem
29500
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
33 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Partizan avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

1991-es évjáratú ATB, még a csepel időszak előtti időkből. Reynolds USA 500-as Cro-Moly váz (nehezebb, de sokkal kényelmesebb és jobb az aluvázaknál),  Schwinn G-force w/800 villa, 13,5 kg kiegészítőkkel együtt.

A váz ergonómiája nagyon eltalált, nekem a nagyvázas (22"), széles kormányú van. Inkább city bike/trekking jellegű. A rozsdásodást nem ismeri, hála a 6 rétegű festésnek, még az unokám is ezt fogja használni. :)

Én elsősorban csomagos túrázásra használtam, jórészt aszfalton és könnyű terepen. Az eredeti Schwinn vékony köpenyekkel nagyon jól lehetett haladni. Olyan kényelmes nyereggel már nem nagyon adnak ki új bicajt, mint az eredeti Schwinn...

Teherviselő alkatrészek tartósak, teherbírásuk ésszerűen túlméretezett, a korszak felhozatalában félprofi szintű. 

Kényelmes, akár 180 cm feletti kerékpárosnak is. Precíz kezelhetőség, gyors váltás, rozsda gyakorlatilag nincs.

Hátrány

Telótlan villa.

A hátsó váltó fáradt el először, A lánc, hajtás, bovden és a racsni 10 év után cserélve.

A Shimano 200 GS váltók és a cantilever fékek a korának élvonalába tartoztak, de az idő eljárt felettük is...

Magas súlypontja miatt nehéz terepre nem ajánlott, de nem is arra lett kitalálva.

Tapasztalat

Több mint 20 év, 80 kg, sokat használtam, de vigyáztam rá. Bowdent kellett cserélni, fékpofát, meg racsnit. Manapság retro bicajnak számít, de a váz ergonómiája  és kényelme miatt sosem válok meg tőle!

http://bikecatalogs.org/SCHWINN/1990/MTB_And_Road/FULL/1990_MTB_Road_Cat_19.jpg

 

Erre ajánlom

Városba, országútra, jó gumival túrázásra ajánlom. Sosem hagy cserben!

Ennyiért vettem
36000 Ft-ért '91-ben!
Mért tömeg
13000 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
Schwinn
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
Schwinn totál
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
katalógus
30 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

akopasz01 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kiváló minőség. Strapabíró váz, sok rögzítési ponttal. Jó összeszerelési minőség.

Hátrány

Nem gyártják. Amikor megvettem szinte semmi sem volt rajta ( sárvédő, kitámasztó, csomagtartó)

Tapasztalat

1991-ben vásároltam 18000Ft-ért, akkor csúcsgépnek számított a hazai felhozatalban. A váz Reynolds 500 CrMo nagy szilárdságú szén-acél kovácsolt sarukkal, rendkívül erős, túrázásra, edzésre, suliba,munkába  és boltba járásra, és csak úgy hobbikerékpározásra használtam  Schwinn G-force w/800 merev villa, ALESA felnik, Schwinn Terra 26x1,75-ös gumikkal, amik úgy 18év után értek el. Nyereg Velo ATB nekem kényelmes volt. Csak azért cseréltem, mert kiszakadt. Shimano GS-200 váltó és fékrendszer nálam tökéletesen teljesített. 21 sebesség elől: Shimano Biopace SG28-38-48, hátul: 13-15-17-20-23-26-30. A váltókarok 2011-ben adták meg magukat, amiket Shimano RevoShiftekre cseréltem,  ez alatt az idő alatt egyszer sem kellett utánállítani. A 22év alatt nagyon megszerettem, így tavaly nagy felújításon ment át. Remélem a következő 22 évet még hiba nélkül végigszolgálja.

Erre ajánlom

Túrázás, munkábajárás.

Ennyiért vettem
18000
Mért tömeg
14500 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
Feújítás elött
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
Még alakul
Schwinn-Csepel Woodlands városi/cruiser/fitnesz
Újkorában
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vauvau avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

tizennegyedik éve használom főleg aszfalton. Sokezer kilometert mentem vele, szinte minden elkopott, ma már csak az üléscső és a felnik az eredetik a vázon kívül.  Bombabiztos MAGYAR gyártású váz időtálló erős fényezés.

Hátrány

Sok gyengébb minőségű felszerelés volt rajta, nem követve a régi woodlands hagyományait. Váltás, meghajtás, gumik, nyereg. Jó nehéz.

Tapasztalat

Nagyon jó kis bringa, jól feljavítva a mai napig alkalmas könnyebb terepen túrára.

Erre ajánlom

A terepen kívül mindenre, de hosszabb túrára csak erre alkalmas gumival.

Ennyiért vettem
45000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Woodlands  1998 városi/cruiser/fitnesz
Schwinn-Csepel Woodlands  1998 városi/cruiser/fitnesz
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dani94 avatar
83 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-A bicaj "főbb részegységei" megfelelőek:a fékkel még nem volt baj(sima V-fékes),a váltóról sem panaszkodhatok...

-Már lett rajta sokminden cserélve,legközelebb azt fogom,ami tönkremegyek(valszeg gumi,fékpofa,hasonló)

-Szépen fut,könnyű vele nullkézzel is menni,jó az irányíthatósága,bár az egyenes kormány a másik bringa után kicsit fura

-Elég megbízhatónak mondtható,előjel nélkül semmi nem fog rajta egyből tönkremenni

-Nos,az alapfelszereltsége hagyott némi kívánnivalót maga után(lejjebb kifejtem a hátránynál)...

-Teleszkóp nélküli,merev villásat vettünk,és hát nem is olyan kényelmes a jó magyar utakon,mint 1 tleszkópos,de a kerekek pl. bírják

Hátrány

-Tehát az alapfelszereltség...:a nyereg 1 nagyon kényelmetlen sportnyereg volt,ami hamar eldeformálódott,és a hátulja szét is ment;a kormánycsapágy is elég gagyi lehetett,hamar tönkrement;a hajtása bírta elég sokáig,de aztán annyira elkezdett kotyogni,hogy muszály volt kicserélni(négyszögtengelyes);a gyári gumik sem bírták sokáig,országútra valók voltak,hamar elkoptak,esőben életveszély volt vele menni.Igazából ennyi a hátrány,de ha az árát nézzük,ne várjunk csúcsminőségű alkatrészeket...

Tapasztalat

Nos,ha minden igaz 2006-ban lett vásárolva,ez volt az első valamire való bringám...Nagyon sokat mentem vele főleg országúton,de aztán elkezdtünk terepezni,és ahhoz ez már kevés volt,így jött a mostani bicóm.De a mai napig meg van ez is,és hibátlanul működik :) Hát nem hiába,ez még MADE IN HUNGARY!

Erre ajánlom

Városba szaladgálni,tekergetni a bringaúton,vagy ha beújítasz 1 teleszkópot,XC,CC...

Ennyiért vettem
35.000 Ft
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Woodlands  2006 városi/cruiser/fitnesz
Schwinn-Csepel Woodlands  2006 városi/cruiser/fitnesz
Schwinn-Csepel Woodlands  2006 városi/cruiser/fitnesz
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Saros139 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A 'Mega' változat volt, 11-34-es racsnival, így kellően gyors volt, de mászni is jól lehetett vele. Strapabíró, kényelmes, nagyon szerettem. A marokváltóját idővel lecseréltem fékváltókarra, a féket is egy jobb darabra, jóval megbízhatóbb lett. Városba ideális, kerékpártúrára is jó, DH, Dirt nem neki való, arra keress mást!

Hátrány

A hátsó váltó nem egy precíz darab volt rajta, nem igazán lehett pontosra beállítani.
Eredeti fék nem rossz, de egy csere megfontolandó. A festék a legkisebb koppanástól is sérül, nem túl erős, sajnos. A pedál gumibetétje gyorsan elkopik és nem cserélhető, noha a pedál maga tartós, könnyen szervízelhető.

Erre ajánlom
Városi használat, kerékpártúra ideális társa. Az erős igénybevételt (DH, dirt, freestyle) nem ajánlom, arra van más gép tervezve.
Ennyiért vettem
34000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pirítós avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

1994-es évjáratú full-STX-es  R500-as Cro-Moly,  acélvilla, 13.5 kg. 

Hibamentes működés immár 15 éve, ebből kb4-et "pihent".

Teherviselő alkatrészek örök életűek, váltókarok valamint a hátsó váltó is nagyon sokára fáradnak el, de végig megbízhatóak. Az összes alkatrész teherbírása ésszerűen túlméretezett, félprofi szintű. 

Kényelmes, precíz kezelhetőség, nagy terhelésnél is pontos, gyors váltás, rozsda gyakorlatilag nincs.

Hátrány

Konzolos fék: beállíthatatlan, gyenge, fáradékony. V-re cseréltem az eredeti fékkar megtartásával. Pépes érzés lett, de teljesen biztonságosan adagolható, vészhelyzetben odaragasztja a gépet.

Telótlan villa.

A hátsó váltó fáradt el először (kb 10év), '96-os(de új) LX-re cserélve. Svájci óra.

Tapasztalat

Az elmúlt 15 évben a bringám mindig, mindenhol elment, soha nem hibásodott meg, soha fel sem merült, hogy az adott feladatra kéne valami "jobb" kecske. 

Olyan termék ami szerethető az egyenletesen jó minősége miatt. Ha valaki ellopja megkeresem és kitépem a szívét.

Erre ajánlom
Pár éve keskeny országúti gumikkal használom városban. Azelőtt túra és vakmerősködés ment 24 órában naponta. Sárdagasztástól kispolgári felhasználásokig(persze padkázással) mindenre ajánlom.
Ennyiért vettem
44000
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vauvau avatar
vauvau
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Masszív jó váz, kényelmes kormány, normális embernek /180 cm 85 kg/ is megfelelő stabilitás méret
Hátrány
gyenge kerékcsapágyak középcsapágy, semmiresejó gumi, kissé nehéz
Tapasztalat
Ezért a pénzért jó kis bicaj, s ha még ráköltöd az ára kétszeresét nagyon frankó megbízható bringát építhetsz. Én szeretem.
Erre ajánlom
Városba, jó gumival túrára. Sosem hagy cserben!
Ennyiért vettem
50000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Matty avatar
Matty
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
bírja a gyűrődést, szaladni is tud;1996-ban vettem, most itt lóg a hátam mögött, lecsiszatoltam a kis korrodált felületeket, és kapott védőfesték,szógál!
Hátrány
ezek szerint 10 év alatt (1996-2006) könnyen korrodálódik :)
Tapasztalat
10év, 80-100kg (ez én vagyok), RONGGYÁ használtam, bovdent kellett cserélni, fékpofát,meg racsnit. Most túrára lett gepida alboin500, terepre lesz adrenalin nevű paci, mégis sajnálni fogom elhagyni...olyan jó még, SEMMI baja :)
Erre ajánlom
túra,város,könnyű terep,én futárkodtam is vele,jó busz helyett is
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bálint József avatar
Bálint József
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
strapabíró, 11 évig minden eredeti volt rajta, csak akkor estek vele, tavaly óta mindenhova ezzel megyek, bírja. A formája jó, könnyen irányítható stabil. Nekem a nagyvázas van. Én átlag 100 kiló vagyok és hajtom rendesen.
Hátrány
2 hete eltörött a kormány nyak 13 év után. egyszer lelazult a hajtókar, az eredeti felnik egy picit gyengék voltak a súlyomhoz.
Tapasztalat
meg vagyok vele elégedve! nem az a kategória de bírja a nagyobb terhelést is. Más bringákhoz képest a geometriája ami nekem fekszik. Körúton is jól lehet vele manőverezni.
Erre ajánlom
városi túra szolid terep
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Olivér avatar
Olivér
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Iszonyú strapabíró
Hátrány
Picit nehéz
Tapasztalat
Még 1991-ben kaptam 12 éves koromban, akkor került 25 ezerbe. Mostanáig megvan, voltam vele sok túrán, estem vele jópárat, de a bicaj még mindíg megy, bár már nem egészen olyan, mint új korában.
Erre ajánlom
Hát, ezt bárkinek, de hogy a mai Woodlandsek milyenek, azt nem tudom.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szatmári Zsolt avatar
Szatmári Zsolt
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Megbízható MAGYAR termék. Semmi gondom nem volt vele.
Hátrány
A váltókarral kicsit nehézkes váltani, a szélső fokozatokat nehezen veszi be.
Tapasztalat
Szerintem nagyon jó, közelít a régi Csepelek megbízhatóságához.
Erre ajánlom
Túrázásra, városi közlekedésre. Hosszú távra kényelmetlen az ülése.
Szerinted hasznos?

Pepe avatar
Pepe
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
eggyesben egy terpjáró!bárhol megála a helyét. Nagyon jól megy.Gyors váltó.
Hátrány
töri a s..gem az ülés.2év után elpontatlanodó váltó.váltóbovden csere.
Tapasztalat
Több barátom kérdezte miért veszek olyan drága biciklit és miért nem jó nekem az olcóbb román vagy kínai bicikli.volt egy "peugeot"biciklim(utánzat)csak fél évig bírtam vele.A Woodlands egy álom a biciklik ferrarija.imádom
Erre ajánlom
Mindenre jó!MIndent bír!bárhol megála a helyét.
Szerinted hasznos?

Ssabi avatar
Ssabi
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Olcsó volt, viszonlag strapabíró
Hátrány
az, hogy csak viszonylag
Tapasztalat
Így 5 év után sok minden cserére szorul(t): fékek tépték a bowdent, kerekek állandóan lelapultak, középcsapágyam hangjáról már kilóméterekről tudni, hogy jövök, nem látom milyen fokozatba váltok, csak ha ránézek a váltókra, akkor meg jöhet szembe valaki:). Egyébként jó befektetésnek tartom (legalábbis az enyém anno jó volt).
Erre ajánlom
mindenképpen csak városba + túrázni (felszereltség is erre utal)
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (29 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Woodlands 1990
10 válasz
utolsó: 2016. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Woodlands termékkel kapcsolatban: