Marzocchi 66 ATA első teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 150.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Skullcandy avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Marzocchi-hoz hű vajpuha mozgás
  • 140re összehúzható egy mozdulattal
  • Nagyon vad kinézet
  • Gyönyörű króm becsúszók
  • Rc3 része nagyon patentül működik
  • Áldja meg a jó isten aki kitalálta a gyorszárat átütőhoz, ezaltal nagyon gyorsan szerelhető ha akár defekt is van!
Hátrány
  • Számomra még nem derült ki semmi ezzel kapcsolatban! (Remélem nem is fog) :DD
Tapasztalat
  • Bighitben kifejezetten sexys,csak ajanlani tudom!
  • Eszméletlenül tetszik a marzocchi matricái így ez is nagyon adjaa!
Erre ajánlom

Dh/freeride

Ennyiért vettem
Nem publikus :)
Csatolt képek
Marzocchi 66 ATA első teleszkóp
Marzocchi 66 ATA első teleszkóp
Marzocchi 66 ATA első teleszkóp
6 olvasó 17%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Mozgása valóban finom, csillapítás teszi a dolgát, mind a visszaút, mind a kompresszió.

Az útját koppanásig végig mozogja, ami eleve szabályozható a kompresszióval és a levegőnyomással.

Levegőt nem ereszt, holott sokan panaszkodnak rá. Enyémen eddig még nem tapasztaltam

Marzocchi-hoz képest átlag karbantartást igényel évente egyszer elég szét szedni.

Előny, hogy külsőleg állítható a becsúszó útja 140-180mm-ig

Nagyon fontos, hogy tényleg könnyű a villa.

Hátrány

Az ATA szelep képes megszívni magát olajjal. Egyszerűen a nyílt olajfürdő miatt a lábból belekerül az ATA szelepbe az olaj, ami meggátolja a szelepet abban, hogy végig kimozogja az útját, ráadásul ki sem lehet tekerni teljesen 180mm-ig a becsúszót. Ilyenkor szét kell szedni magát a szelepet, kiönteni belőle az olajat és utána megint szépen teszi a dolgát. Sajnos gyári hiba, nyilván nem véletlenül nem került több ATA verzió a tervezőasztalra.

Tapasztalat

A szelepet leszámítva egy korrekt villa, főleg hogy RC3 rendszert kapunk egy könnyű levegős villába csomagolva, viszonylag olcsó áron.

Erre ajánlom

Elsősorban fr/dh, de enduro felhasználásra is tökéletes a becsúszók útjának állítása és a könnyű súlya miatt.

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • A Mozgása finom, állítható.
  • Hidegre minimálisan érzékeny.
  • Van hozzá gyors zár.
  • Mindig van hozzá cserealkatrész.
  • Fokozatmentesen állítható 140-180mm között.
Hátrány
  • Sajnos használtan vettem.
  • De azon kívül semmi hátránya sincs.
Erre ajánlom

Freeride.

Ennyiért vettem
100ezer
Csatolt képek
Marzocchi 66 ATA  2008 első teleszkóp
9 olvasó 22%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 66 RCV 2011 vagy Marzocchi 66 ATA 2008?
7 válasz
utolsó: 2012. júl.
Marzocchi 66 ATA 2008....Mi a véleményetek erröl a villárol??
10 válasz
utolsó: 2014. okt.
UMF Hardy 2 1 1/8" fejcsőbe+ Marzo 66 1,5" lehetséges?
5 válasz
utolsó: 2011. júl.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 66 ATA termékkel kapcsolatban: