Rock Shox Duke XC első teleszkóp

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 96.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

jokotyolomo avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Jó mozgású villa. Kicsit lehetne finomabb a csillapítása. Hidegbe nem igazán tekerek, nem tudom, akkor hogyan mozog.

Telóutat kimozogja ez a Rock Shox első teleszkóp. 

Szimmering jól tömít. V-fékkel használom , az nem csavarja! :) /Ha lesz tárcsám, akkor majd megírom, azzal milyen./  Én jó állapotban vettem használtan, még nem kotyog, a becsuszók is jók (bár egyik szár kicsit karcos)! Nemrég szervizeltettem (olaj-, szimeringcsere)! Levegőt nagyon jól tartja, olajat sem ereszti! Viszonylag könnyű, tartós megbízható teló! 

Hátrány

Tesómnak is ilyen van, az ő rebound állítója elveszett, az enyém még megvan. :) Ez szerintem nincsen szerencsés helyen, módon felhelyezve!

Kicsit lehetne merevebb a Duke XC, valamint lehetne egy lehelletnyit finomabb a mozgása.

Tapasztalat

Volt vlm. csillapítás nélküli RST-m! Ahhoz képest csodálatos! :)

Az enyémé acél nyakas, de ha valaki ilyet szetetne akkor én az alu nyakast ajánlom, az kb 150g-mal karcsúbb! :)

Erre ajánlom

xc, túra, maraton

Ennyiért vettem
20000
Mért tömeg
1780 g
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Don Pepe avatar
50 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

2002es Race modellem volt 7 honapig, a Trek 8500asom gyari villajakent tettem ra szert.

Vfek, es tarcsafek felfuggesztes is van rajta.

Xc-re v fekkel, vagy 160as tarcsaval teljesen jo.

Ketkamras, finoman hangolhato levegos rendszer a bal labban, szeles tartomanyban allithato csillapitas a jobb labban.

Esszeruen konnyu teleszkop: vagott nyakkal 1680 gramm sajat meres szerint.Egyedi, es szep a  domboru Duke felirat a villa kulso felem kar, hogy ma nem csinalnak ilyeneket.

 

 

Hátrány

A fekhid szerintem a gyenge pontja, kaphatott volna meg vagy 50-80 gramm erositest.185 Juicy 5 ugy tekerte egy komolyabb fekezeskor, hogy rezonalt a fek oldali lab......

Nagyon kenyes az olaj minosegere, legalabb Motorex, es 3-4 havonta cserelni a labakban,mert jobban fog mozogni sokkal.Nagyon lassan ereszti a levegot, hidegben, es nehezebben indul meg, mint egy nyilt olajfurdos, rugos villa.

Minusz 5-6 korul befagy XD

Tapasztalat

Annak idejen  jo felso kozepkategoriat kepviselte, jo suly, finom mozgas, es sokretu allithatosag jellemzi.

Ma is jonak szamit, csak a merevsege tarcsafekhez kicsit gizda:D

Erre ajánlom

Xc, tura ,maraton

Ennyiért vettem
biciklivel volt
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ricochet avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon finoman mozog. Könnyen megindúl és lehetetlen felkoppantani. Időjárásra érzéketlen. Hidegben is ugyanolyan jó.

Nem ereszt nem kotyog nem kell sokat karbantartani sarat is jól bírja. 

Szinte mindent kibír. 

5 év alatt 2 szer kellett utána fujni. 

Csillapítása kiváló. Én nyuszi állásba használom nem rúg vissza de olyan gyorsan reagál a talaj egyenletlenségeire mint a villám.

Erős, a tárcsafék meg sem kottyan neki.

 

Hátrány
A domború duke feliratból nehéz kitörölgetnia sarat.
Tapasztalat
5 éve nyúzom és még nem kellett hozzányúlni. Több telót is próbáltam. Legutóbb az új reba-t. Nem cserélném el a duke-omra. Ez még ennyi idő és kilóméter után is jobb.
Erre ajánlom
Mindenkinek ajánlom mindenre.
Ennyiért vettem
70000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

corman avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jó kis teló a Rebához tudnám hasonlítani csak ez ugye nem dual air-es de nagyon pöpec kis teló aki tud vegyen ilyet megéri :))
Hátrány
nincs hátránya vagyis én nem tapasztaltam :))
Erre ajánlom
mindenkinek a dh kivételével
Ennyiért vettem
35000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

eleinte avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Igénytelen, strapabíró, jól bírja a gyűrődést 3-4 év elteltével is.
Hátrány
Talán kicsit nehéz. Nekem a mozgása nem tetszik, kissé nehezen indul meg (bár előttem 1-2 évig dirt-re használta az előző tulaj, lehet, hogy volt benne rugócsere egy erősebbre.) A rugóút végének 15-20 mm-ét nem mozogja ki, hogyha a súlyomnak megfelelő nyomás van a légkamrában.
Tapasztalat
Eredeti árát nem ismerem, én használtan, kb. 2 évesen 25.000-ért vettem, de a bolti árakat ismerve ez a modell jó újonnan is vétel volt. Juicy 5 180-as tárcsával érezhetően picit csavargatja, de ebben a kategóriában nem komoly. A brutál sárban talán hamar megszorul a kerék, nekem nincs túl sok hely (vagy csak én vok telhetetlen), viszont a tömítésekkel eddig sosem volt gond.
Erre ajánlom
Amit én nyúzok, az XC-re eddig atombiztos, és dirt-ben is helytállt. Tehát jól karbantartva, ezeken a területeken én szívből ajánlom, ha fontos a megbízhatóság és az élettartam.
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

petyka avatar
petyka
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
A mozgása nagyon finom , minden kis lukat észrevesz. -Végig kimozogja, -Hidegben is jol mozog, -Na, a csillapitása nem a legjobb, -Sárba is elég jo, -Nem tudom V-fékem van :) -Nekem még nem engedi az olajat:) -2 Honap után már kotyogosodott, -Nem kell nagyon ápolgatni, -Elviselhetö,
Hátrány
Nekem 4 honap után eltört benne a rugó de kicserélték.:)
Tapasztalat
Jo kis CC- villa!!!!!!!!
Erre ajánlom
CC, XC re inkább (DH-ra semmi képpen nem ajánlom):)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szsz avatar
szsz
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
lásd Krisztián
Hátrány
nincs, csak vigyázzni kell a csili állító kütyüre
Tapasztalat
100 mm-es durvább terepre jó mert a végén felkeményedik,7-8 cm-t mozog ki lineálisan. 80 mm-re átalakítva teljesen lineális lett a rugóút és azt mind kimozogja nekem az átalakítást megérte, a telóban találtam hozzá az útállító gumibakot, de házilag is könnyen elkészíthető
Erre ajánlom
mindenkinek Nem cserélném Sid-re! Egy hobby versenyzőnek többet jelent a merevség mint a súly.(1750 g)
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

K.Laci avatar
K.Laci
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Könnyű, az enyém 18,5cm-es nyakkal 1710g. Iszonyat finoman mozog, nem lehet leütni. A csillapítás tág határok között állitható.
Hátrány
Sikerült elhagyni a jobb szár aljából a csillapításállító kis fekete baszt, mindez aszfalton történt egy kis hupli miatt, aztán utánam meg jött a kamion... :( A rugóutat csak kb. 7 centiig mozogja ki, ha a gyár által megadott táblázatnak megfelelő nyomásra fújom.
Tapasztalat
Ár-teljesítmény-tömeg arányban szerintem az egyik legjobb teló, bár valaki kevésnek találhatja a 8cm rugóutat.
Erre ajánlom
XC-re akár testesebb embereknek, maratonra, túrázásra.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krisztián avatar
Krisztián
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
könnyű, olcsó, egyszerűen összerakott, gyönyörűen mozog, könnyen megindul, nem ereszti a levegőt. szerintem tökéletes, ez eddigi legjobb villám
Hátrány
kipróbáltam tárcsafékkel, azt nagyon nem szereti. talán kis tartományban (90ÿ) állítható a csillapítás. más nincs.
Tapasztalat
nem bántam meg, hogy megvettem, szerencsére, még semmi baj nem volt vele.
Erre ajánlom
mindenkinek, akiegy jó villát akar.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Rock Shox logó

Rock Shox márka bemutatás

A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.

1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.

1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.

A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rock Shox Duke XC termékkel kapcsolatban: