Elsősorban ez nem saját keró hanem haveromé a SUB 60-V csak sűrűn túrázunk együtt és szoktunk csereberélni is járgányt.
Nagyon jó kialakítású igényes festésű és jól strapálható kis szerkezet.
Kormányozhatósága jó.
Geometriája megfelelő,jó vázalapanyag jellemzi,nehezebb delikvensek is ráülhetnek anélkül hogy hajolna vagy összetörne az ember alatt.
Festése elég erős évek alatt kezdett csak el kopadozni.
A gyári vfékek nagyon erősek(shimano altus/acera) sok helyzetben megfogják az embert.Hátsó fék update shimano deore hidraulikus tárcsafék.
Gyári monoblokkja meglepően sokáig húzta ahhoz képest hogy noname kinai vacak.Ez update shimano BB-UN26.
Eredeti nyerge egy K2-es volt ,kényelmes viszont nem a legszebb.
Váltása eredetileg altus és acera volt mára XT lett.Hajtókar jól bevált ezért mái napig tourneyt nyírunk mert tartós és olcsó:)
Eredeti gyári felszereltsége nem rossz de egy kis ráfordítással mégjobb lehet.
Hátránya hogy ha az ember szeretne komolyabb felhasználást sajna rá kell költeni nincs mese.
A SUB 60-V gyári teleszkópja nem volt nagy szám,egy Zoom Ultima villa ez update egy rock shox judy telóra ami viszont nagyon baba.
Túrák során eddig jó szolgálatot tett nem volt sok gond vele.Ez a bicaj már rengeteg átalakításon esett át igy nyerte el mai látható formáját.Gyakorlatilag már semmi sem az eredeti rajta csak a stucni meg a kormány.
városi használat,túra,XC